oliwa i sok z cytryny

1. Data: 2004-12-09 21:57:49

Temat: oliwa i sok z cytryny
Od: duśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile to będzie (mierząc na szklanki) 120g oliwy i 120g soku z cytryny???
pomóżcie bo nie wiem jak to odmierzyć a wagi nie mam...

duśka

1. Data: 2004-12-09 22:10:20

Temat: Re: oliwa i sok z cytryny
Od: Piotr Pietrzykowski <p...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

ile to będzie (mierząc na szklanki) 120g oliwy i 120g soku z cytryny???
> pomóżcie bo nie wiem jak to odmierzyć a wagi nie mam...

cześć, jestem tu nowa, ale chętnie pomogę: przy płynach lepiej te gramy
zamienić sobie dla świętego spokoju na mililitry - szklanka standardowa
o pojemności 0,25 l, czyli 250 ml (wody) obejmuje 235 ml oliwy, a sok z
cytryny ma podobny do wody ciężar, więc 120 g oliwy to będzie nieco (ale
na prawdę ciut, ciut) ponad pół szklanki (przyjmując że szklanka to 1,
oliwy 0,51 szklanki), a soku z cytryny nieco mniej niż pół szklanki
(szkalnka=1, czyli soku 0,48). Mate,matyczne podejście do kuchni;)
pzdr
Korniejewowa

1. Data: 2004-12-09 22:46:36

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr Pietrzykowski" <p...@S...pl> napisał w
wiadomości news:cpaik6$jbs$1@news.onet.pl...
- szklanka standardowa
> o pojemności 0,25 l, czyli 250 ml (wody) obejmuje 235 ml oliwy,

SZOK... rewolucja!
Moja matematyka protestuje ;)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-12-09 23:19:02

Od: Korniejewowa <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(ła):

> Moja matematyka protestuje ;)

Przepraszam jak najbardziej, moja matematyka domaga się leczenia.
Zazwyczaj przy pierwszym razie coś nie wychodzi:)
W odniesieniu do oliwy chodziło mi o gramy oczywiście...
Korniejewowa

1. Data: 2004-12-10 07:47:35

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(a):
> Użytkownik "Piotr Pietrzykowski" <p...@S...pl> napisał w
> [...]
===
A moja nie. Na Ukrainie, w niektórych okręgach głosowało ponad 100%
wyborców. :-)

waldek
===

1. Data: 2004-12-10 09:45:36

Od: "DuzyMis" <D...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ile to będzie (mierząc na szklanki) 120g oliwy i 120g soku z cytryny???
> pomóżcie bo nie wiem jak to odmierzyć a wagi nie mam...

Może to się przyda: http://www.kulinaria.pl/artykuly.asp?id=8

Duży Miś

1. Data: 2004-12-11 11:29:56

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Korniejewowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam jak najbardziej, moja matematyka domaga się leczenia.
> Zazwyczaj przy pierwszym razie coś nie wychodzi:)
> W odniesieniu do oliwy chodziło mi o gramy oczywiście...

Jasne :)) Przeca wiem, ale jak tu nie złapać za słówko - zwłaszcza
debiutanta ;)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-12-11 13:24:46

Od: Korniejewowa <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gusiek napisał(ła):

> Jasne :)) Przeca wiem, ale jak tu nie złapać za słówko - zwłaszcza
> debiutanta ;)

Dziękuję za pierwszą lekcję:) Mam nadzieję, że więcej wpadek nie będzie.
Nauczona pierwszym doświadczeniem wracm na pole obserwacji:)

Pozdrawiam ciepło,

--
Korniejewowa

1. Data: 2004-12-11 14:27:34

Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję za pierwszą lekcję:) Mam nadzieję, że więcej wpadek nie będzie.
> Nauczona pierwszym doświadczeniem wracm na pole obserwacji:)

Ależ pisz, pisz, nie chowaj się - Twoja informacja była bardzo przydatna.
Zawsze sie zatanawiałam, jak to przeliczyć, a nigdy nie chciało mi się
zważyć :))
No... juz nie będę :)))
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-12-13 15:17:24

Od: duśka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oliwy 0,51 szklanki), a soku z cytryny nieco mniej niż pół szklanki
> (szkalnka=1, czyli soku 0,48). Mate,matyczne podejście do kuchni;)

bardzo dziękuję za pomoc:)

pozdrawiam
duśka

jak zrobić krówki?