oliwa z cytryną na rozpuszczenie kamyków, złogów żółciowych

1. Data: 2003-11-03 12:22:35

Temat: oliwa z cytryną na rozpuszczenie kamyków, złogów żółciowych
Od: "X-Ray Eyed" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów,

Słyszałem, że oliwa z cytryna pomaga rozpuścić kamienie. Czy ma ktos z
Grupowiczów jakies doświadczenie w tej sprawie?
Czy ktoś mógłby mi udzielić szczegółowych informacji jak tego używać, tzn.
jak
często, proporcje, jak długo itp... Żonę chcę podleczyć przed ew.
operacją....

Pozdrawiam serdecznie,
X-RayEyed

2. Data: 2003-11-03 12:24:39

Od: "L&N lab" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

. >Żonę chcę podleczyć przed ew.
> operacją....

Parę wątków wyżej post "Kamienica nerkowa" (osobliwe, ale chodzi o kamicę
;-) .
Jednakże zastanawiałbym się nad łączeniem z cytryną... trochę to dziwne ale
ja się nie znam...

pzdr
LN

Oczy- problem