oliwa z oliwek light

1. Data: 2005-07-22 14:08:33

Temat: oliwa z oliwek light
Od: klimek <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy ktoś z Was używał oliwy z liwek light? Chodzi mi oto, czy są jakieś
różnice w smaku, czy dobrze się na niej smaży? Pozdrówka, Kasia

2. Data: 2005-07-22 14:30:28

Temat: Re: oliwa z oliwek light
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 22 Jul 2005 16:08:33 +0200, Waćpanna lub Waćpan *klimek*, w
wiadomości news:<news:dbqul1$m8t$1@atlantis.news.tpi.pl> zawarł, co
następuje:

> Witam,
> czy ktoś z Was używał oliwy z liwek light? Chodzi mi oto, czy są jakieś
> różnice w smaku, czy dobrze się na niej smaży? Pozdrówka, Kasia

Używałam, bodajże Goya, czy coś takiego. W smaku mimo wszystko wolę zwykłe
oliwy, ta była taka trochę hmmm "bezpłciowa". Ale to tylko IMO.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

3. Data: 2005-07-22 15:04:31

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

klimek wrote:

>Witam,
>czy ktoś z Was używał oliwy z liwek light? Chodzi mi oto, czy są jakieś
>różnice w smaku, czy dobrze się na niej smaży? Pozdrówka, Kasia

No to tak: STRASZNIE lubie wszystko, co slodkie i uzywam w zwiazku z tym
syropow roznistych jako dodatku do wody mineralej. Poniewaz postanowilam
schudnac, kupilam syrop light, po czym przeczytalam instrukcje obslugi.
Na zwyklym pisza, zeby rozcienczac w stosunku 1:7, na light 1:11... No
tak, najbardziej light byloby nie uzywac syropu wogle... Dosc czesto
zdaza sie, ze tzw. produkty light s dokladnie tymi samymi, co normalne,
tylko... w mniejszym opakowaniu. I pisza na nim: "30% KALORII MNIEJ !!!"
i chca cene 30% wyzsza.

Jak juz chcesz sie odchudzac, to lepiej mniej jedz i uprawiaj sport
zamiast jesc jakies obrzydliwe substytuty nafaszerowane chemia. A do
smazenia sa inne oleje, znacznie lepsze, bo zaczynaja sie przypalac w
znacznie wyzszej temperaturze, niz oliwa z oliwek.

Kot

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

4. Data: 2005-07-22 16:19:02

Od: klimek <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,
nie, nie odchudzam się. Ta oliwa to jedna z rad mojego lekarza.

5. Data: 2005-07-22 16:51:05

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

klimek wrote:

>Hej,
>nie, nie odchudzam się. Ta oliwa to jedna z rad mojego lekarza.

A na co ta rada? Znaczy - na co ma pomagac oliwa light? Przeciez
normalna oliwa jest bardzo zdrowa...

Kot, co bardzo chcialby wiedziec na czym polega lightowosc tejze oliwy.
Ma w sobie mniej tluszczu ???

6. Data: 2005-07-22 17:47:40

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kot, co bardzo chcialby wiedziec na czym polega lightowosc tejze
> oliwy.
> Ma w sobie mniej tluszczu ???

Jacenty mówi:
Lightowatość polega na pierwszym tłoczeniu minus cholesterol i minus
nienasycone kwasy tłuszczowe. A jak interesi bliżej to bite luknąć
http://serwis-restauratorski.gastrona.pl/art/article
_4104.php

7. Data: 2005-07-22 18:11:25

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

jacenty wrote:

> [...]
>Lightowatość polega na pierwszym tłoczeniu minus cholesterol i minus
>nienasycone kwasy tłuszczowe. A jak interesi bliżej to bite luknąć

Nie wiem co masz do nienasyconych kwasow tluszczowych, a poza tym tam
pisza o oliwie z oliwek extra vergine, a nie o oliwie light. No wiec co
z ta light?

Kot

8. Data: 2005-07-22 18:31:26

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kot wrote:
> [...]
Nie wiem co masz do nienasyconych kwasow tluszczowych, a poza tym tam
> pisza o oliwie z oliwek extra vergine, a nie o oliwie light. No wiec

Pewnie ta lightowatość polega na tym samym co w Cola Light(nie kurcze tam
chyba chodzi o cukier) No w każdym razie mur beton biega tu o zawartość
nasyconych kwasów tłuszczowych. Informacja pochodzi z wykształconego w
kierunku gastronomicznym szwagra( nie mylić z rodziną).
Mam wielką nadzieję (choć płonną) że zaspokoiłem nienasycony apetyt na
wiedzę Kot(a).
Pzdr
PS Ja tylko udaję że się znam Mam dobrych i szybkich konsultantów.

9. Data: 2005-07-22 19:21:48

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

jacenty wrote:

> [...]
>wiedzę Kot(a).
>Pzdr
>PS Ja tylko udaję że się znam Mam dobrych i szybkich konsultantów.

Istotnie, nadzieja plonna ;)

Kot, co nadal nie wierzy w zadne lajty

10. Data: 2005-07-22 20:15:00

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Istotnie, nadzieja plonna ;)
>
> Kot, co nadal nie wierzy w zadne lajty
>
> --

wrote Kot(a) Jacenta
Ja też nie wierze, ale jak kto pyta to grzecznie odpowiadam. Nie ma to jak
swojski smalec ze skwarkami i cebulą. Do kaszanki jak ulał. A swoją drogą
czy ktoś próbował kaszankę na oliwie( niekoniecznie light)? Brrr
Pzdr

Wołowina+bitki+pomidory +POMOCY BŁAGAM
Co na główny posiłek dnia?
jak przygotować i smażyć udka z kurczaka na grillu ?
pytanie
Schab ok 0,5 kg i co dalej .....