omdlenie

1. Data: 2004-11-22 21:38:22

Temat: omdlenie
Od: "Odi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Zaniepokoił mnie wczoraj pewien fakt. Bylem w klubie a tam
wiadomo -piwko (1 litr), kilka papierosow i taniec. Po pewnym czasie
poczulem sie zle wiec postanowilem wyjsc na powietrze (po schodach).
Pamietam tylko kilka pierwszych stopni natomiast potem juz coraz
ciemniej i "obudzilem sie" na dworze-pomogla mi chyba ochrona (mysleli,
ze taki jestem pijany).
Nigdy nie mialem podobnego przypadku. Nie biore narkotykow ani lekow
(witamine C raz dziennie). Jedyne co mi sie przypomina to Ferwex ale
tydzien temu. nie poszedlem na impreze na głodnego.
Prosze powiedzcie mi, czy powinienem sie martwic? Zamierzam zrobic sobie
badania ale przez najblizsze dni nie mam czasu (BTW:jakie badania
powinienem zrobic?)
W klubie bylo sporo osob ale dzialala tez wentylacja. Znajomy mi
powiedzial, ze to mogla byc reakcja na jakis narkotyk (dosypany np. do
piwa)-czy to moze byc prawda?
Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i odpowiedzi!
Pozdrawiam!
Odi

2. Data: 2004-11-22 22:09:29

Temat: Re: omdlenie
Od: "M." <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piwa)-czy to moze byc prawda?
> Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i odpowiedzi!

Nie sadze zeby to po narkotyku bylo......- przemeczenie, niedotlenienie,
piwo, papierosy, moze jeszcze nic nie jadles tego dnia- i zawrot glowy
gotowy. Mimo to na badania dobrze zebys poszedl.

3. Data: 2004-11-23 09:04:49

Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Odi" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> Zaniepokoił mnie wczoraj pewien fakt. Bylem w klubie a tam
> wiadomo -piwko (1 litr), kilka papierosow i taniec. .....

jaki to klub ?
szczerze powiem, że też się z czymś takim spotkałem - pub Lolek

być może piwo nie składa się tylko z piwa ?

plusz

4. Data: 2004-11-23 09:48:24

Od: "Odi" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jaki to klub ?
> szczerze powiem, że też się z czymś takim spotkałem - pub Lolek
>
> być może piwo nie składa się tylko z piwa ?

Hej! To nie bylo w Lolku ale nie chce robic antyreklamy bo nie jestem
pewnien czy to prawda. To jest domysl mojego kolegi. Tak czy inaczej
trzeba sie pilnowac.
Pozdrawiam!
Odi

5. Data: 2004-11-23 18:29:20

Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pamietam tylko kilka pierwszych stopni natomiast potem juz coraz
> ciemniej i "obudzilem sie" na dworze-pomogla mi chyba ochrona (mysleli,

A ja miałam, nie pamiętam, w której kanjpi,e ale zdarzyło mi się dwa razy
(po jednym-dwóch piwach).
Ostatnio w Gorączce koleżanka tez miała podobnie, podejrzewam że w
niektórych miejscach piwo to nie tylko piwo.
pozdrawiam z Krakowa
dominika

6. Data: 2004-11-24 09:58:25

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piwa)-czy to moze byc prawda?
> Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i odpowiedzi!
Więcej info znajdziesz tu:
http://teenadvice.about.com/library/weekly/aa062502a
.htm

> Pozdrawiam!
> Odi
Pozdrawiam i następnym razem uważaj i od momentu nalewania alkoholu czy
innego napoju miej go caly czas w zasięgu wzroku.

--
KingAM

"Jestem w podłym nastroju i cały świat poniesie tego konsekwencje"
[Garfield]

Pilna prośba...apel do kobiet
Wynik badania tarczycy
Antybiotyk i alkohol