on kocha inna, ale mnie tez

451. Data: 2003-06-08 18:11:40

Temat: Re: on kocha inna, ale mnie tez
Od: "LPoD" <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> szukaj wiadomości tego autora

"Z. Boczek" <z...@U...pl> wrote:

> A czemu nie ma, skoro mogły być obie bez szkody dla siebie, jak to
> utrzymujesz? Czysty zysk dla Ciebie.
> Mieć Mercedesa albo dwa - wybór jest prosty (dwa!). Dlaczego zatem Ty
> wybrałeś jeden, skoro mówisz, że mogłeś mieć dwa, i oba kochałeś?

E tam... czy Ty wiesz, ile kosztują te wszystkie haracze dla tego
socjal-złodziejskiego państwa za posiadanie takiego luksusu jak
samochód? Podatek drogowy, OC, AC pewnie też, akcyza
po zakupie, akcyza w paliwie... chłodna kalkulacja
wykazuje, że lepiej mieć jednego. ;)

ch.

--
* No wasted words for the trusted ones
* When they´d all let you down

452. Data: 2003-06-08 18:14:31

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż boniedydy <b...@z...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Generalnie nie widuję tego, co Z.Boczek pisze, ale tym razem ujmę
się
> za nim. Uważam, że mimo wulgarnej formy ma całkowitą rację.

Wulgarnej formy? A kto pisał o curve'ieniu się? :))P

Dużo tracisz, Słońce, oj dużo...
Jestem królem parkietu w tym wątku (rotfajler :D), Jacek mnie nie
lubi, a poza tym klnę jakby więcej przez ten wątek... :)

(zacytujcie Jej to ktoś, ROTFL :))

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

453. Data: 2003-06-08 18:16:13

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż boniedydy <b...@z...pl> i te
mądrości wymagają stanowczej erekcji:

> Biedactwo! (chlip!). A nie miał udziału w tym waleniu się ideałów?

Pewnie, że miał - własnymi bioderkami walił oba: jedną w nocy, drugą
nad ranem.

> A dlaczego w ogóle doprowadził do rozwoju tej drugiej miłości? -
> przecież, jak wiadomo, powstawanie miłości to proces rozciągnięty w
> czasie i można nad nim zapanować.

No co Ty, z szafy wyskoczyło i krzyknęło: TATO!

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

454. Data: 2003-06-08 18:24:51

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff> i te
> [...]

> samochód? Podatek drogowy, OC, AC pewnie też, akcyza
> po zakupie, akcyza w paliwie... chłodna kalkulacja

Yyyy... no ale gdyby przyjąć, że to imię żeńskie i popełniłem błąd w
rodzaju żeńskim ("Mieć jedną Mercedes, a nie dwie...") :)

Od kobiet podatków, przynajmniej w Polsce, jeszcze nie mamy, pra? :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

455. Data: 2003-06-08 18:25:17

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Z. Boczek" <z...@U...pl> napisał w wiadomości
> Wprąciłem się, gdyż Iwon(k)a <i...@p...onet.pl> i te mądrości
> wymagają stanowczej erekcji:

> Pewnie, że jest trudne dla tego beksy i lalusia.
> W końcu zrozumiał, że nie będzie miał dwóch pochew (wersja dla
> romantyków: serduszek), na każde swoje skinienie i zawołanie.

Posłuchaj Ty bezsilny gamoniu ukrywajacy sie za durnym nickiem
Rogaczu bezsilnie szukajacy domu
zamilcz i nie obrażaj innych

Jacek

456. Data: 2003-06-08 18:30:25

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od kobiet podatków, przynajmniej w Polsce, jeszcze nie mamy, pra? :)

Bezpośrednich nie!

puchaty

457. Data: 2003-06-08 18:34:13

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> Czy widzieliście tę reklamę, w której "Jacek" <j...@w...pl> mówi:
> IMO mylisz przyjaźń z zaprzedaniem duszy: skoro się złozyło przysięgę
> (albo i nie), to bez względu na to, jak ta druga osoba mnie zrani,
> poniży należy się umartwiać, poświęcać siebie, własne poczucie godności,
> wartości, własne jestestwo dla... właśnie, dla czego?

Własnie na tym polega wybaczanie, prawdziwe o którym tak wiele sie mowi.

>Przyjaźni? A co to
> za przyjaźń, w której jedna strona kopie drugą?

On nie robil tego celowo, to było wbrew niemu.

> Rozumiem, że walczyć
> należy - i to wspaniałe musi być uczucie wiedzieć, że tej drugiej
> stronie aż tak zależy na mnie, że się upadla, przechodzi przez piekło,
> żeby mnie odzyskać (prawda, jakie to przyjemne?). Ale walka ma swoje
> granice - dla każdego człowieka inne, a odnoszę wrażenie, że w twoich
> apelach w tym wątku przemawia przez ciebie twoja własna historia i to
> właśnie uczucie dumy z bycia "ponownie zdobytym".

Oczywiescie kazdy ma swoja granice.

> Wybaczyć można. Ale nie należy się zaprzedawać w imię pięknych słów.

Skąd wiesz że tylko słów.

> Coś kalibry ci sie pomyliły.

Nic mi sie nie pomyliło, widziałem w moim otoczeniu facetów którzy wpadają w
amok pracoholizmu,
alkolizmu, kobiety które odrzucają swego męza, żeby opiekowac sie dzieckim
oni wszytscy też zdradzają swoich małzonków

> Dużo, ale nie za KAŻDĄ cenę.

Pewnie że nie za każdą

Jacek

458. Data: 2003-06-08 18:35:05

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem męską szowinistyczną świnią i jestem z tego dumny.

Fakt

Jacek

459. Data: 2003-06-08 18:36:37

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> I to nie ja czułabym się zobowiązana do niesienia tego brzemienia - bo to
ja
> byłabym tą skrzywdzoną i upodloną przez osobę której ufałam.

Tak myślę czuję się Agati.

> I to nie ja czułabym się obowiązana do czekania, rozwiązywania,
współczucia
> i starania się.

Myśle ze byłoby inaczje

Jacek

460. Data: 2003-06-08 18:39:54

Od: "Jacek" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego myślę, że nie uśmiechałbyś się - zaczęłaby się zazdrość,
> rywalizacja, walki kogutów... ale to taki sceptyzm zrodzony w mojej
> małej główce, w której się wiele rzeczy nie mieści.

Może Twoje kobiety zdradzały Cię przez Twoją zazdrość,

Jacek

Re: katolicyzm a prezerwatywy
pegperego atlantico
Małżeństwo bez miłości ??