Re: <oo>___ .~*

181. Data: 2007-05-19 07:51:07

Temat: Re: <oo>___ .~*
Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...
9...@o...googlegroups.com...

> Typowe A=A. Jak opisać to pole?
> Krzysztof Sulimowski

Najprościej jak się da, czyli s razy s.
Nie pamiętam czy wyjaśniałem Panu co to są WYMIARY?
Chyba raczej nie...
PS. A jak Pan opiszesz pole kwadratu?
Edward Robak*
Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
~>°<~
Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

182. Data: 2007-05-19 08:21:30

Od: "Wojciech Szczepankiewicz" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <k...@c...pl> napisał w wiadomości
> "Wojciech Szczepankiewicz" <w...@t...pl>

> Przyśpieszenie, symbol a (ang. acceleration), jednostka [m/s^2]
> No właśnie a = m /s^2 <= z tego droga = a * t^2
> a t^2 to pole kwadratu o boku t
> objętość tej bryły a * t^2 rośnie parabolicznie w liniowym czasie przy
> a=const.
> Innymi słowy:
> Czas liniowy jest różniczką pola czasu. :-)
> Różniczką czasu liniowego jest chwila dt.

Co oznacza, że znajdujemy się w punkcie pola czasu o współrzędnych, powiedzmy
[1,2]?

Oczywiście wzór a*t^2 mogę rozumieć tak, że obiekt w pierwszej sekundzie
przebył a metrów, w drugiej 2a metrów, w trzeciej 3a metrów itd. Ale zawsze
daje się to skomplikować.

Wojtek

183. Data: 2007-05-19 08:52:48

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> przebył a metrów, w drugiej 2a metrów, w trzeciej 3a metrów itd. Ale zawsze

Punkt pola czasu o współrzędnych powiedzmy [1,2] nie jest wymiarem
rzeczywistym lecz urojonym - jednym z nieskończonej ilości punktów
tego pola (wymiaru). Oznacza to, że występuje równocześnie z innymi
punktami tego pola. Gdy uda się Panu zrozumieć powyższe to łatwiej
będzie Panu zrozumieć pojęcie, które sam używasz "gęstość elektronowa"
oraz wynikające z tego REperkusje typu "gęstość prawdopodobieństwa",
moduł urojony funkcji falowej oraz beletrystyczne stwierdzenie, że
elektron jest równocześnie "w wielu miejscach na raz"; nie wspominając
o stanach splątanych i innych ciekawostkach przyrodniczych przejawiających
się w mikroświecie (dla Pana w świecie kwantów). :-)
acha - jeszcze jedno:
Jeśli poziom uogólnienia (syntezy) w powyższej analizie przerasta pańską
zdolność konceptualną - to proszę nie odpisywać. Zrozumiem. :)

184. Data: 2007-05-19 12:00:00

Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@q...googlegroups.com...

> [...]
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Wyjaśniał Pan:
>TO NIE SĄ WYMIARY lecz ROZMIARY !!!!!!!!!!!!!!!!!! <= 18 wykrzykników

Ja nie odnosiłem się do tego, bo z kolei uważam, że rozmiar XL ma Pani
Wiosenna, a np. rozmiar Wszechświata jest nieznany i wycinek jego
rozmiaru opisujemy za pomocą wymiarów.
Pozostałe wywody można według mnie skomentować:
Zwykle - "dąży do zera", ale nie całkiem zero.
U Pana - "zero, ale trochę ponad zero"
Różnica niby żadna, ale Pańskie podejście wydaje mi się matematyczno-
statycznym.
Czy zauważył Pan na mojej stronie dział "Statyka"?
F = R (działanie statyczne), to nie F<=>R (działanie dynamiczne).
Krzysztof Sulimowski

185. Data: 2007-05-19 15:20:54

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@p...onet.pl>
s.com...

> [...]

> Czy zauważył Pan na mojej stronie dział "Statyka"?
> F = R (działanie statyczne), to nie F<=>R (działanie dynamiczne).

Rozumiem. A jak Pan opiszesz pole kwadratu?
Edward Robak*

186. Data: 2007-05-19 19:49:35

Od: "Wojciech Szczepankiewicz" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> punktami tego pola. Gdy uda się Panu zrozumieć powyższe to łatwiej
> będzie Panu zrozumieć pojęcie, które sam używasz "gęstość elektronowa"

Niestety nic z tego. Gęstość elektronowa nie zawiera w sobie żadnych modułów
urojonych bo jest kwadratem modułu zespolonej funkcji falowej, czyli
wielkością rzeczywistą.

> [...]
> o stanach splątanych i innych ciekawostkach przyrodniczych przejawiających
> się w mikroświecie (dla Pana w świecie kwantów). :-)

Same sofizmaty, a szkoda.

> acha - jeszcze jedno:
> Jeśli poziom uogólnienia (syntezy) w powyższej analizie przerasta pańską
> zdolność konceptualną - to proszę nie odpisywać. Zrozumiem. :)

Bardzo bym chcał, żeby Pan coś zrozumiał. Ale, gdy przychodzi do szczegółów,
okazuje się, że pański system jest dziurawy, aczkolwiek uroczo sprawny
wewnętrznie.

A teraz, to ja proszę o nieodpisywanie, przecież mój "system koncepualny" jest
taki ubogi, więc niech Pan nie traci czasu, bo jeszcze Panu prawda zajrzy w
oczy i zrozumie Pan, co pokazują dynamometry.

Wojtek

187. Data: 2007-05-19 20:18:34

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> taki ubogi, więc niech Pan nie traci czasu, bo jeszcze Panu prawda zajrzy w
> oczy i zrozumie Pan, co pokazują dynamometry.

OK.
koncept - trafny pomysł
konceptualizm - stanowisko pośrednie między nominalizmem a realizmem,
utrzymujące, że powszechniki (nazwy ogólne) nie mają bytu realnego,
lecz są tylko pojęciami (conceptus), tworami naszego umysłu.
Etym. - łac. conceptio 'spostrzeżenie, ujęcie' od conceptus 'ujęcie; pojęcie; zbiór.
wg http://www.slownik-online.pl/kopalinski/C6155CB157AB
2EAFC12565E900399614.php

sofizmat - (gr. sophisma=wybieg, wykręt) czyli sztuka "wykręcania kota ogonem".
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sofizmat

Czy Pan wiesz, że sofizmaty o których napisałeś to wytwór pańskiego umysłu? :)
Najważniejsze, że wiesz Pan już co to jest POLE CZASU.
Mój trud nie poszedł na marne. :-)
PS. a dynamometry pokazują ~to_samo obojętnie czy jest ich 1, 2 10 czy 100. :-)
~ tylda oznacza mniej/więcej. :-)

188. Data: 2007-05-19 21:59:25

Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@w...googlegroups.com...

> Rozumiem. A jak Pan opiszesz pole kwadratu?
> Edward Robak*

Np. 1m x 1m = 1 m^2.
Załóżmy, że Pańska hipoteza ma ręce i nogi. Przemawia za nią jeden
fakt empiryczny: tam, gdzie występuje t^2 działa siła, a
prawdopodobnie nie ma miejsca we Wszechświecie, gdzie nie działa
grawitacja.
Tylko to pole czasu w takim przypadku musiało by być niejednorodne
(inne w różnych wycinkach przestrzeni) i względne, czyli dalej nic
nowego, bo nie ruguje równomierności jego upływu. A, według mnie, ta
równomierność czasu absolutnego jest matrycą nałożoną na wszystkie
ruchy: jednostajne, przyspieszone i opóźnione i tak mi się wydaje
interpretował to Newton.
Natomiast przeciwko Pańskiej hipotezie przemawia I zasada dynamiki.
Krzysztof Sulimowski

189. Data: 2007-05-20 07:00:47

Od: "ksRobak" <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof" <k...@p...onet.pl>
ps.com...
> [...]

Wyjaśniał Pan:
Krzysztof Sulimowski

Rozumiem. A jak Pan opiszesz pole kwadratu?

"Typowe A=A."
Co oznaczają słowa z mojego wyjaśnienia:
Czy tu chodzi o liczby minowane???

> [...]

> interpretował to Newton.
> Natomiast przeciwko Pańskiej hipotezie przemawia I zasada dynamiki.

I zasada dynamiki (zasada bezwładności) /autor: Newton/
Lex I. Corpus omne perseverare in statu suo quiescendi vel movendi
uniformiter in directum, nisi quatenus illud a viribus impressis cogitur
statum suum mutare.

"Każde ciało trwa w swym stanie spoczynku lub ruchu prostoliniowego
jednostajnego, jeżeli siły przyłożone nie zmuszą ciała do zmiany tego stanu."
źódło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Zasady_dynamiki_Newtona

Rozwinięciem tej zasady a właściwie POSTULATU jest
Teoria Względności Ruchu (Teoria Układów Inercjalnych).
I zasada dynamiki jest także inspiracją odkrywania geometrii nieeuklidesowych:
RUCH JEDNOSTAJNY PO OKRĘGU (elipsie)
oraz uogólnienia przekształceń OPISU zdarzeń o nazwie
Transformacje Galileusza.
"Każdy opis jest prawdziwy gdy jest symetryczny"
Przypominam, że wzory i liczby to także OPIS a więc beletrystyka.

Napisał Pan Szanowny Krzysztofie zdanie-prowokację:
"przeciwko Pańskiej hipotezie przemawia I zasada dynamiki."
Proszę o wyjaśnienie:
1. Czy kwadrat o boku 1s to hipoteza?
2. Co ma wspólnego kwadrat o boku 1s z I zasadą dynamiki ? :-)

190. Data: 2007-05-20 11:25:04

Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2...@y...googlegroups.com...

> [...]
>
> Wyjaśniał Pan:
> Krzysztof Sulimowski
>
> Rozumiem. A jak Pan opiszesz pole kwadratu?

Nie. Typowe A=B

> Co oznaczają słowa z mojego wyjaśnienia:
> Czy tu chodzi o liczby minowane???

1s jest liczbą mianowaną (w tym przypadku miarą)

> [...]
> Lex I. Corpus omne perseverare in statu suo quiescendi vel movendi
> uniformiter in directum, nisi quatenus illud a viribus impressis cogitur

Mógł to Pan zaczerpnąć z mojej strony głównej:
http://sulimowski.republika.pl/indeks.htm

> [...]
ewtona

> Rozwinięciem tej zasady a właściwie POSTULATU jest
> Teoria Względności Ruchu (Teoria Układów Inercjalnych).

Czy mógłby Pan w dyskusji ze mną nie wspominać o szalbierstwach
czterowektorowców?

> I zasada dynamiki jest także inspiracją odkrywania geometrii
> nieeuklidesowych:
> RUCH JEDNOSTAJNY PO OKRĘGU (elipsie)

Przecież powyżej w I zasadzie pisze jak byk:
RUCH JEDNOSTAJNY PROSTOLINIOWY !!!
Zmiana kierunku prędkości, nawet przy ruchu jednostajnym, oznacza
działanie siły.

> oraz uogólnienia przekształceń OPISU zdarzeń o nazwie
> Transformacje Galileusza.
> "Każdy opis jest prawdziwy gdy jest symetryczny"

Szczególnie w odniesieniu do czasu, który nie jest symetryczny.

> [...]
> Proszę o wyjaśnienie:
> 1. Czy kwadrat o boku 1s to hipoteza?
> 2. Co ma wspólnego kwadrat o boku 1s z I zasadą dynamiki ? :-)

O ile się nie mylę to mówimy o polu czasu. Czyżby było ono kwadratowe?

> Edward Robak*
> Uwaga: kopia na free-pl-prawdy
> ~>°<~
> Może już pora spojrzeć PRAWDZIE prosto w jej wybałuszone oczy?

Krzysztof Sulimowski

Jaką droge wybrać? Zachwianie równowagi mentalnej.
Siła, której szukasz, jest w Tobie.
Dożyjemy nieśmiertelności?
Poszukuję M. Argyle
Zawieja