opinie o lodówkach INDESIT ?

1. Data: 2007-02-21 20:03:25

Temat: opinie o lodówkach INDESIT ?
Od: "Luka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Mam zamiar kupic lodówkę Indesit. Jakie macie o nich opinie?
Interesuja mnie zwlaszcza modele BAAN 34 VP lub BAAN 34 VPS, bo te będę
chciał kupić.
pozdr

2. Data: 2007-02-22 09:02:46

Temat: Re: opinie o lodówkach INDESIT ?
Od: "tomekW" <@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witajcie
> Mam zamiar kupic lodówkę Indesit. Jakie macie o nich opinie?
> Interesuja mnie zwlaszcza modele BAAN 34 VP lub BAAN 34 VPS, bo te będę
> chciał kupić.

indesita mam od 1,5 roku więc nie za długo
ale pozytywnie :)
całkowicie _nic_ przy niej nie robie
nie pamiętam teraz jaki to model
ogólnie polecam
--
pozdrawiam, tomek

3. Data: 2007-02-23 05:50:29

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, od kilku miesiecy mam BAANA 13 i nie narzekam, mrozi na kość i do
glosnych nie należy:)

Agnieszka S.
------------------------------------
Actions speak louder than words...

4. Data: 2007-02-23 18:45:58

Od: b...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 23 Lut, 06:50, "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> wrote:
> Witam, od kilku miesiecy mam BAANA 13 i nie narzekam, mrozi na kość i do
> [...]

w lodówkach indesit i ariston poprowadzili kapilare miedziana obok
rurki aluminiowej w obudowie i zatopili w piance TOTALNA wada
fabryczna po 3-4 latach koroazja (reakcja) aluminium prucie szafki i
naprawa 500zł
WSZTSTKIE lodówki tych firm maja ta wadę nadal to produkują bierz
wszystko tylko nie to!!!

5. Data: 2007-02-24 10:06:43

Od: " zayzayer" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...pl napisał(a):

> w lod=F3wkach indesit i ariston poprowadzili kapilare miedziana obok
> rurki aluminiowej w obudowie i zatopili w piance TOTALNA wada
> fabryczna po 3-4 latach koroazja (reakcja) aluminium prucie szafki i
> naprawa 500z=B3
> WSZTSTKIE lod=F3wki tych firm maja ta wad=EA nadal to produkuj=B1 bierz
> wszystko tylko nie to!!!

Właśnie. To są jedne z najgorszych lodówek. Podobny syf jest ze zmywarkami.

sprzedaje mieszkanie w Warszawie - na jakich portalch to ogłosić ?
luksfery w kabinie prysznicowej - jaka zaprawa?
no i jak tu wpuscic faceta do lazienki ? ... gr
Co na ścianę?
Księga wieczysta - "instrukcja obsługi"