Re: opowieść o samotności

1. Data: 2004-05-27 22:35:39

Temat: Re: opowieść o samotności
Od: " KKK" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

kachna <k...@p...fm> napisał(a):

> ........Nie było dnia, żebym nie myślała o swojej samotności, w sklepie, na
> imprezie, leżąc wieczorami w łóżku, jadąc autobusem...

Prawda jest taka, ze bylas, jestes i bedziesz samotna. Czasem o tym
zapomnisz, pozniej znow sobie przypomnisz i tak wkolko, az do smierci.

Jak jest prawie 6 miliardow ludzi na ziemi, tak wszyscy sa samotni, tylko ze
nie wszyscy zdaja sobie z tego sprawe ;)

KKK

2. Data: 2004-05-27 23:41:19

Od: " " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

* kachna * <k...@p...fm> napisał(a):

> Użytkownik " KKK" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> ze

> Nie jesteśmy samotni, tylko sami - samotność to stan ducha.

Widzisz ale np. wezmy mnie za przyklad, ja nie jestem sam, a mimo to jestem
samotny. Wiec w jaki sposob jestesmy sami? Umarl nam ktos bliski? W jaki
sposob jestesmy samotni? Jestesmy z kims, a mimo tego czujemy pustke?
Wiec jestesmy samotni, ciagle i zawsze, szukajac czegos, czujac ciagly glod i
nienasycenie.
Sam to ja jestem teraz w pokoju, ale juz nie bede jak wejde do innego gdzie
przebywa moja rodzina, samotny bede zawsze.

KKK

3. Data: 2004-05-28 00:04:20

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

" KKK" <b...@W...gazeta.pl> wrote in

> Jak jest prawie 6 miliardow ludzi na ziemi, tak wszyscy sa samotni,
> tylko ze nie wszyscy zdaja sobie z tego sprawe ;)

Ty bys siebie palancie poczytal...
Pasujesz do tej lali, co niedawno pisala, ze milosc nie istnieje.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Dobry Jezu, a nasz Panie, napraw moja pralke Franie

4. Data: 2004-05-28 00:52:39

Temat: Re: Re: opowieść o samotności
Od: " KKK" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@o...org.pl> napisał(a):

> " KKK" <b...@W...gazeta.pl> wrote in

> Ty bys siebie palancie poczytal...

Wystarczy ze ciebie poczytam i mam juz dosc...
> Pasujesz do tej lali, co niedawno pisala, ze milosc nie istnieje.

Nie bede wulgarny, chociaz bardzo bym chcial, za bardzo pijany jestem, ale...

Powiem ci tak, naucz sie szanowac wypowiedzi innych i ich zdanie na dany
temat.

Moze i nie jestes takim glupem jakiego zgrywasz, ale poki co nie dales temu
wyrazu. Zacznij od szacunku dla innych...

Watpie czy cokolwiek do ciebie dotrze. Czy warto bylo pewnie przekonam sie
wkrotce...

cdn. ....

tam tam tarrrraaaaa

5. Data: 2004-05-28 01:10:08

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

" KKK" <b...@g...pl> wrote in

> Zacznij od szacunku dla innych...

"Zaloze sie ze lubisz jak ci cos w dupe wchodzi."
"Powiedz, skad tyle debilizmu w tobie?"

Szacunku powiadasz...
Zgadnij, czyje to wypowiedzi.
Nie chlaj tyle, szkodzi ci to na mozg.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Jutro slonce nie wzejdzie, bo jest za zimno

6. Data: 2004-05-28 01:26:58

Temat: Re: Re: Re: opowieść o samotności
Od: " KKK" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

KOMINEK <k...@o...org.pl> napisał(a):

> " KKK" <b...@g...pl> wrote in

> "Zaloze sie ze lubisz jak ci cos w dupe wchodzi."
> "Powiedz, skad tyle debilizmu w tobie?"
>
> Szacunku powiadasz...
> Zgadnij, czyje to wypowiedzi.

no sorry nie moglem sie powstrzymac bo takie pierdoliles idiotyzmy ze az jak
jebnalem sie wieczorem to wstalem rano.

> Nie chlaj tyle, szkodzi ci to na mozg.

trudno sie mowi i pije sie dalej

7. Data: 2004-05-28 07:48:39

Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 28 May 2004 01:10:08 +0000 (UTC), na pl.sci.psychologia, KOMINEK
napisal(a):

> "Zaloze sie ze lubisz jak ci cos w dupe wchodzi."
> "Powiedz, skad tyle debilizmu w tobie?"

Chuj!

"spojrz prawdzie w oczy,on juz jest stracony, siedzacy w szambie swoich
gowien, ktore jak czarna smola wylaza z jego plugawego pyska :)"

To jest dopiero kozacki tekst! :)

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

8. Data: 2004-05-28 09:31:12

Od: "Ana" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

KKK <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
ze
> nie wszyscy zdaja sobie z tego sprawe ;)

_Każdy jest samotnym więźniem w celi własnego ciała._
Ana

9. Data: 2004-05-28 09:45:02

Od: "Aneta" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> sposob jestesmy samotni? Jestesmy z kims, a mimo tego czujemy pustke?
> Wiec jestesmy samotni, ciagle i zawsze, szukajac czegos, czujac ciagly glod
Jesteś swoim wnętrzem. Jeśli go nie wypełnisz, pozostanie pustka odczuwana
jako samotność. Nikt poza Tobą nie wyzwoli Cię od tego uczucia.
Aneta

10. Data: 2004-05-28 12:31:34

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

" KKK" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in

> trudno sie mowi i pije sie dalej

To przydaj sie na cos i wypij za naszych, coby w sobote Grekom dojebali.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

Z prochu powstales? Wyslij starych na odwyk!

Re: praca w domu... a dom!
Re: praca w domu... a dom!
Re: praca w domu... a dom!
Raport z misji Voyagera