opuchlizna :( policzka

1. Data: 2003-08-10 06:19:24

Temat: opuchlizna :( policzka
Od: "" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam opuchniete dziaslo bardzo...dzis zauwazylam tez opuchlizne
policzka...myslalam ze to efekt tego, ze rosnie mi 8 zab ale teraz juz nie
jestem pewna czy to nie ten obok,Czy mozna poczekac z pojsciem do stomatologa
do jutra, bo dzis niestety wszyscy sa platni?I czy sa jakies domowe sposoby na
usuniecie opuchlizny?Uzywalam do tej pory stomatosol i nic nie pomogl, z gory
dziekuje za pomoc

2. Data: 2003-08-10 08:36:38

Temat: Re: opuchlizna :( policzka
Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja droga moje dziecko ma właśnie to samo, więc podaję mu antybiotyk(który
wspaniale usuwa opuchliznę) o nazwie < rovamycine 1,5 mln j.m.> , oraz
smaruję mu dziąsło żelem o nazwie <Orajel>(o średniej mocy działania). Od
wczoraj opuchlizna jest już prawie nie widoczna i nie ma uczucia bólu.
Małgorzata

3. Data: 2003-08-10 08:38:31

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze chciałam ci dodać , że antybiotyk podaję mu co 12 godzin 1
tabletkę.m

4. Data: 2003-08-10 09:08:10

Od: "" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie boje sie ze ta opuchlizna moze byc od drugiego zeba ale zeby sie o tym
przekonac trzeba isc do dentysty a boje sie ze do jutra spuchne zupelnie...nie
wiem czy tak mozna zaryzykowac i isc dopiero jutro...niestety dzis niedziela i
nieplatne placowki chyba nie przyjma?

5. Data: 2003-08-10 10:52:07

Od: "KOWALLL" <l...@7...pl> szukaj wiadomości tego autora

>niestety dzis niedziela i
> nieplatne placowki chyba nie przyjma?

a ostry dyżur stomatologiczny?... nie wiem skąd jesteś... ale jak ja sobie
złamałem ząb (Warszawa) to ostry dyżur był właśnie w placówce prywatnej na
Górczewskiej... mniej więcej na przeciwko przystanku Jana Olbrachta w stronę
centrum... coś typu KOŁO-MED... --- sooper obsługa...dobry sprzęt..

zadzwoń do informacji medycznej, tam Ci powiedzą..

Pozdrawiam
Ł.Kowalski

6. Data: 2003-08-10 10:57:33

Od: "KOWALLL" <l...@7...pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedno.. to było całkiem bezpłatne.. bo ta placówka miała umowę z NFZ
na pełnienie ostrego dyżuru..

Pozdrawiam
Ł.Kowalski

7. Data: 2003-08-10 11:59:54

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KOWALLL" <l...@7...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> centrum... coś typu KOŁO-MED... --- sooper obsługa...dobry sprzęt..
>
> zadzwoń do informacji medycznej, tam Ci powiedzą..

No i jeszcze - nie wiem czy to sie nie zmienilo- placowki pogotowia maja
jakis awaryjny gabinet- moze tam zadzwon
Pozdrawiam
Roma

8. Data: 2003-08-10 12:34:24

Od: "Doxent" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
sposoby na
> usuniecie opuchlizny?Uzywalam do tej pory stomatosol i nic nie pomogl, z

do plukania dentosept lub napar z szalwii. Powinno zlagodzic.
ewentualnie rumianek

9. Data: 2003-08-10 14:07:21

Od: "m" <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Doxent" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> sposoby na
> gory
>
> do plukania dentosept lub napar z szalwii. Powinno zlagodzic.

nie polecam , ponieważ przy tak silnej opuchliźnie są to za słabe środki, m

prosba o pomoc/Pilne
złamanie kostki - pilne
Kurcz pisarski
decidamp