ortografia!

1. Data: 2001-12-04 22:08:45

Temat: ortografia!
Od: "krill" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno na grupie pojawil sie spoor zwiazany z ortografia. ja mam
rozwiazanie!
(juz to napisalem wczesniej ale chcialem zeby to dotarlo do wszystkich)
wiec przepraszam za powtorke

ja tez wole jak cos napisane jest poprawnie a dodatkowo raza mnie
okrótne(czyli wlasnie takie) bledy ortograficzne dodatkowo nie che mi sie
wciskac alt'a
wymyslilem cos takiego
ą=aa
ó=oo
ę=ee
ż=zz
i tak dalej
sa pewne trudnosci w kodowaniu typu wanna(u mnie mozze byc wańa)ale w
wiekszosci przypadkow da sie to wywnioskowac z kontekstu
a prosze zauwazyc ze oo jest juz chyba nagminnie kojarzone z ó lu
u(fonetyczne "u") to oczywiscie z angielskiego
a dodatkowo mysle ze tee ortografie da sie czucc wizualnie tzn jak widzimy
dwa ee to jest to w gruncie rzeczy e przedluzone i w wymowie a i w
skojarzeniach(przynajmniej moich jest ) jest laczone ę
jak wam siee to podoba piszcie
czekaja nagrody lub dzwonncie pod prawie bezpllatny numer telefonu:

1. Data: 2001-12-04 22:39:17

Temat: Re: ortografia!
Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

Ale... po co?

Bo wiesz... hmmm...

Liczy się wygoda czytającego a nie piszącego.

Bleeee

Maniaki.
Tacy jak wy by chętnie zlikwidowali zróżnicowanie na h i ch, u i ó, rz i
ż.

--
VesemirTW
v...@z...com GG 547019

1. Data: 2001-12-04 22:55:00

Od: "schari" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krill <y...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...vogel.pl...
> Niedawno na grupie pojawil sie spoor zwiazany z ortografia. ja mam
> rozwiazanie!
[cute]
llooll, nniiee wyyrraabbiiaamm zzee ssmiecchhuu
sscchhaarrii

1. Data: 2001-12-05 04:01:40

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vesemir
> Maniaki.
> Tacy jak wy by chętnie zlikwidowali zróżnicowanie na h i ch, u i ó, rz i
> ż.

zgadza się!
i zapewniam Cię że jeszcze Ty dożyjesz chwili gdy tak się stanie.

Maniak
dyslektyk

PS Jaka jest różnica dla czytającego (w wygodzie) pomiędzy
charakterem i harakterem.? Dla mnie żadna! Uważam, że to
obrzydliwy, utrudniający życie stereotyp. O!

1. Data: 2001-12-05 08:03:22

Od: "Leszar" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "krill" <y...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Niedawno na grupie pojawil sie spoor zwiazany z ortografia. ja mam
> rozwiazanie!
(ciach)
> ja tez wole jak cos napisane jest poprawnie a dodatkowo raza mnie
> okrótne(czyli wlasnie takie) bledy ortograficzne dodatkowo nie che mi sie
> [...]
(ciach)

Nie chcesz naciskać alta a wolisz stukać podwójnie literę to proponuje abyś
najpierw stuknął się w "makówkę" a następnie pisał.

Pozdrawiam
Leszar

1. Data: 2001-12-05 11:14:46

Od: "Juliusz 'Julas' Gonera" <j...@t...net.pl.nojunk> szukaj wiadomości tego autora

> jak wam siee to podoba piszcie

LOL! Świetny pomysł!
Sam się do tych swoich udziwnień nie potrafisz zastosować ;)

--
_ _ _ _ ___ ___
# | || | || | | |( _| aka J u l i u s z G o n e r a #

1. Data: 2001-12-05 13:08:04

Od: "... z Gormenghast" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania w news:9uk681$mbk$1@news.tpi.pl...
(...)

> PS Jaka jest różnica dla czytającego (w wygodzie) pomiędzy
> charakterem i harakterem.? Dla mnie żadna! Uważam, że to
> obrzydliwy, utrudniający życie stereotyp. O!

Jeżeli całe zycie czytając książki obraz "charakteru" utrwala się
wewnatrz mózgownicy - nagłe trafienie na wyraz "harakter" powoduje
zatrzymanie się procesu percepcji - stratę energii potrzebną na
przeanalizowanie zjawiska, program dekodujący się zapętla, dokonuje
powtórnej analizy.... rozpoznania, wywołuje zbędne w tym miejscu refleksje...
Jakież to kosztowne!! :)

Ale aby tak sie stało te wzorce z ksiązek muszą być jednak zapisane.
Jesli wzorcami staje się bełkotliwy i dyslektyczny internet - nie ma żadnych
kosztów. Czyta sie gładko, wszystkie haraktery pisma. ;))

serdeczności
All
~~~~~~~~~

1. Data: 2001-12-05 15:47:35

Od: "Vesemir" <v...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> charakterem i harakterem.? Dla mnie żadna! Uważam, że to
> obrzydliwy, utrudniający życie stereotyp. O!

Dla Ciebie. Dla mnei rzuca się w oczy i męczy. Poza tym zróżnicowanie
wydźwieku wywodzi się z pewnych różnic w przeszłości w wymowie. Dla mnie
dwur jest nie do poyślenia. Mogę się zastanawiac co to znaczy
sporykawałek czasu.
Jesteś dyslektykiem to bądź. Ale mi w nauce nie przeszkadzaj, nie
zmeiniaj zasad pisowni.
Ty masz zwolnienie ze sprawdzianów z ortografii.

Ot, co

1. Data: 2001-12-05 19:14:57

Od: "krill" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Juliusz 'Julas' Gonera <j...@t...net.pl.nojunk> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9ukvlr$10me$...@r...atman.pl...

> LOL! Świetny pomysł!
> Sam się do tych swoich udziwnień nie potrafisz zastosować ;)
>
> --
> _ _ _ _ ___ ___
> # | || | || | | |( _| aka J u l i u s z G o n e r a #
> # (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl *** icq#: 64994211 #
> Życie to chwila, którą wielu ludzi przegapia.

nie stosuje tego dlatego ze boje sie odrzucenia przez grupe a te niektore
wyrazy ktore npisalem zgodznie z moja notacja to jedynie sygnal dla grupy ze
probuje o co s takiego zapytac
;-)))

1. Data: 2001-12-05 19:49:52

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"krill" news:3c0d4815@news.vogel.pl

[Ciach]

Facet nie kombinuj.
Ustaw sobie kodowanie w OE i pisz po polsku a nie twórz tu nowej ortografii
języka polskiego.

HELP! kto ma ksiazke: Jak skutecznie wynagradzac pracownikow Sedlaka - potrzebuje tylko fragmencik
co wazniejsze?
Świadomoś
ile zapamiętujemy
W. The Pimp w roli białej myszy.