Re:

21. Data: 2000-04-26 12:17:16

Temat: ortografia
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

Rozumiem twoj poglad, choc sama nie jestem tak tolerancyjna :-))
Dorota

22. Data: 2000-04-26 16:22:10

Temat: Odp: Re:
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
Uwierz w Siebie,
> jesteś bardzo dobry a my wcale nie jesteśmy gorsi.

Przyjmując spójnik za rozdzielający to zdanie :-)
uważam, że pierwsza część nie trzyma się kupy a druga trąci przesadną
skromnością :-).

> Dyskutuj z nami i naszymi poglądami

A jak, gdy Paweł tak wywindował poziom.

>Pokaż, że jesteś LEPSZY w
> poradach, i już.

Nie usiłuję bo wiem, że mi się to nie uda.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

23. Data: 2000-04-26 21:56:35

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy inni uzytkownicy tej listy chcieliby o tym czytac:-)))
Ale krotko Ci odpowiem, zeby nie zanudzac innych:
Ascendent to "obszar" nieba,
ktory pojawia sie nad horyzontem w chwili Twoich narodzin
("wschodzi").
Okresla Twoje cechy (jak jestes postrzegany przez innych ludzi)
i to czasem bardziej lub na rowni z polozeniem Slonca
(popularny "znak Zodiaku")
To tyle i przepraszam wszystkich, ze nie na temat.
To takie moje male hobby.
Ewa

Użytkownik Maciej Szmit <M...@m...iw.lodz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@m...iw.lodz.pl...

24. Data: 2000-04-26 21:56:41

Od: "Eva" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Paweł Słomczyński <p...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:YVvN4.40959$h...@n...tpnet.pl...
> Dzieki !
> Przepraszam i juz wychodze z tej piaskownicy. Wiecej nie bede bral udzialu
> pyskowkach. Nie mozna ustawic opcji sprawdzenia jezeki ktos nie uzywa
> polskich liter.
A nie nalezy uzywac polskich???

Moja corka jest dysgrafem i robi take bledy nie z wlasnej
> winy.
Pozdrowienia dla corki!
Moi synowie tez z lekka.
Ale dzieki sprawdzaniu pisowni mozna to wycwiczyc.
W sieci przyjeto zasade nie zwracania uwagi na bledy ortograficzne
> innych.
> usmiechniety
> Pawel Slomczynski
Brawa za usmiech.
Usmiechnieta
Ewa

25. Data: 2000-04-26 23:42:53

Temat: Re: Re:
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Madre slowa
Juras

Te niżej?
Piotr

>Prowadzenie, nikogo nie interesujących [poza nami] dyskusji nie ma sensu i
>skończmy z tym bo tylko niepotrzebnie się irytujemy. Przepraszam za
>niesympatyczne [wcześniejsze] posty nie miałem i nie mam zamiaru Cię
obrażać>i nie chcę więcej na takie tematy dyskutować. Pokaż, że jesteś
LEPSZY w>poradach, i już.

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

26. Data: 2000-04-26 23:47:20

Temat: Re: ortografia
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Rozumiem twoj poglad, choc sama nie jestem tak tolerancyjna :-))
>Dorota

A jeśli komuś przytrafi się jakaś mała literówezcka?
Gramatyczne błądki aboliteż jakoby? Złe składnie; interpunkcja, ołknięcia?
Akcentów na szczęście nie słychać.
Podziwiam osoby (mówię ogólnie, a nie o Dorocie), które oburzają się
publicznie na ortografię u innych - Ci dopiero się muszą pilnować, aby nie
zrobić błędu, a potem czerwienić, jeśli się coś "przytrafi":-))

Dla mnie ważne jest to co się mówi, niż to jak się mówi, ale oczywiście
Prezydentami zostają zwykle Ci, którzy "ładnie" mówią i wyglądają, takie
czasy.

Pozdrowienia, nie jestem zwolennikiem Lecha oczywiście.
p...@r...pl

--
Wysoka jakość, niskie ceny - http://rubikon.pl

27. Data: 2000-04-27 08:46:12

Od: Krystyna Chiger <k...@m...ci.uw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisal:

> A jeśli komuś przytrafi się jakaś mała literówezcka?
> Gramatyczne błądki aboliteż jakoby? Złe składnie; interpunkcja, ołknięcia?
> Akcentów na szczęście nie słychać.

Przytrafić może się - jak mówisz - literóweczka, nie byczysko ;-)

> Podziwiam osoby (mówię ogólnie, a nie o Dorocie), które oburzają się
> publicznie na ortografię u innych - Ci dopiero się muszą pilnować, aby nie
> zrobić błędu, a potem czerwienić, jeśli się coś "przytrafi":-))

Troche inaczej to widzę - nieortograficzne pisanie to jak chlipanie
czy położenie łokci na stole, ale zwracanie nieszczęśnikowi publicznie
uwagi na niedociągnięcia w zachowaniu też do dobrego tonu nie
należy :-(

> Dla mnie ważne jest to co się mówi, niż to jak się mówi, ale oczywiście
> Prezydentami zostają zwykle Ci, którzy "ładnie" mówią i wyglądają, takie
> czasy.

Oczywiście - prezydent to wizytówka, powinna byc w miarę gustowna :-)
Temat sie zrobił raczej na sv :-)

> Pozdrowienia, nie jestem zwolennikiem Lecha oczywiście.

I tak EB zawsze pozostanie najgorszym z wszystkich piw ;-)

Krycha

28. Data: 2000-04-27 08:53:52

Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

E tam. Nikt sie nie oburza, po prostu wydaje mi sie, ze trzeba poswiecac
minimum uwagi kulturze jezyka, i nie mowie tu o literowkach, choc te tez
mozna sprawdzic :-). Ostatnio jest modne, wrecz dobrze widziane
lekcewazenie form. Wszystko tlumaczy sie dysgrafia...Sama nie jestem bez
winy, bo nie lubie pisac duzych liter.
A czynie uwazasz, ze czesto to co sie mowi wiaze sie ladnie z tym jak
sie mowi (przyklad Lecha Walesy jest calkiem dobry)?
Dorota

29. Data: 2000-04-27 09:30:15

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie usiłuję bo wiem, że mi się to nie uda.
coś ty dzisiaj taki skromny? Uda się, uda.
Życzę powodzenia, Jerzy.

30. Data: 2000-04-27 09:51:15

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeśli komuś przytrafi się jakaś mała literówezcka?
> Gramatyczne błądki aboliteż jakoby? Złe składnie; interpunkcja, ołknięcia?
> Akcentów na szczęście nie słychać.
Piotrze, pamiętaj, że co posiejesz to zbierzesz.
Ale w ortografii jest tak jak w ogrodzie, są chwasty i te należy niszczyć
oraz są szkodniki [literówki itd.] te można tępić, ale wszystko jest
potrzebne dla równowagi tego świata.
Ja jestem za poprawnością języka ale nie zawsze mi się to udaje, szczególnie
wtedy jak zbyt dużo poczytam błędów to po pewnym czasie sam już nie wiem co
i jak napisać, dlatego też używam polskich liter, mam włączony słownik oraz
pod ręką słowniczek ortograficzny z którego niestety coraz częściej
korzystam? Dlaczego? Ano dlatego, że jestem wzrokowcem a jak się opatrzysz z
błędami to i sam zaczynasz je robić, niestety.
Najlepszą metodą jest podawanie w odpowiedzi formy poprawnej bez zwracania
uwagi autorowi, polecam.
Pozdrawiam Jerzy.

Pytanie do majsterkowiczów i "złotych rączek" (hydraulika)
Pytanie - ostrokrzew
Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help