Re:

81. Data: 2000-05-08 21:10:02

Temat: Re: Re:
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Naszych" to znaczy, że Ty je z kimś napisałeś? czy tylko masz do nich
większość "Naszych" książek popularnonaukowych jest przekładami z języka
ang. Od razu widać, że ich nie czytasz. Polecam ci szczególnie "Czarną
serię". Ale nie tylko. A więc, ja ich nie piszę i nie tłumaczę ale... A
właściwie czego chcesz się dowiedzieć zadając takie pytanie?

> dostęp w Merlinie?
to jest księgarnia internetowa, ja mam je pod ręką, wydrukowane. Są b.dobre.
Polecam.
Pozdrowienia Jerzy

82. Data: 2000-05-08 21:14:09

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jerzy!
> To żadne bohaterstwo podrzucać linki. W moim komputerze znajdę ich wiele.
> Nie linki mi podrzucaj, a książki.
Napisz na priv jakie? Może dam ci rabat.

> I nie na temat gwiazd. Jak wiesz, jestem jedną z nich. Interesują mnie
> ogrody i takie książki preferuję.
Ale ogrody to również chemia, biologia i fizyka itd. Może jednak na coś się
skusisz?
Pozdrawiam Jerzy

83. Data: 2000-05-08 21:15:48

Temat: Re: ortografia
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jeden post był szczególną
> też,>skoro nie wysłał sprostowania.
>
> O którym mówisz?
Nie twój, nie bój się ale nie mogę go odnaleźć?
Pozdrowienia Jerzy

84. Data: 2000-05-08 21:31:34

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O.K., masz racje co do przewazajacego poziomu Internetu,
> ale przeciez dzieki niemu mozemy rozmawiac!
Nie zawsze są to rozmowy... [nie mam na myśli tej grupy].

> Synowi jednak w koncu kiedys ulegniesz bo takie sa czasy i od tego nie
> uciekniemy.
To prawda, już ulegam bo ma dostęp do inetu pod moją kontrolą i na zajęciach
komputerowych.

> Majac "to" w domu mozesz przynajmniej z nim dyskutowac i wskazac mu
> braki i bledy.Ogladajac z dzieckiem film lub nawet sluchajac wiadomosci,
> mozesz pomoc mu zrozumiec rzeczywistosc.
bardzo bym chciał aby tak było, ale czasami mam wrażenie, że on jest dużo
bardziej "do przodu" niż ja...
To jest bez porównania inne pokolenie. Zważ ile informacji otrzymują na co
dzień, i przypomnij sobie ile ich otrzymywałaś ty w tym wieku. Twój ogląd
Świata wywodzi się z innej rzeczywistości niż twojego syna. Ja staram się
zrozumieć to co on widzi. Wbrew pozorom widzi bardzo dużo, czasami mam
wrażenie, że zbyt dużo. Ale wiem, że on będzie żyć w innym świecie niż ja,
pomagam mu oddzielać "ziarno od plew".

Pozdrawiam Jerzy

85. Data: 2000-05-08 21:33:02

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To w co teraz pogramy?
> Juras
w to w co gra teraz twój syn! A wiesz chociaz w co gra?
Jerzy

86. Data: 2000-05-08 21:39:20

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co sie cieszysz to przeciez po ojcu.
widze, ze to ty sie cieszysz, a nie masz z czego, po dziadkach, po
dziadkach!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pozdr Jerzy
PS
mam kolege, [prof.] który zwykl mawiac: wszystkie dzieci swojej zony kocham
jak wlasne!!!
Prawda, ze madre!
Swoja droga podziwiam tych, którzy adoptowali "cudze" dzieci. Znam kilka
takich rodzin. Dla mnie jest to miara czlowieczenstwa.

87. Data: 2000-05-09 06:37:40

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

szczerze powiedziawszy nie do konca.
ostatnio byly wyscigi samochodowe,doom'owata gra i cos w rodzaju cywilizacji.
a moje ulubione to wormsy.
Pozdrawiam Juras
To pochwal sie co zabrales dziecku?
JK

88. Data: 2000-05-09 06:37:42

Od: j...@e...opi.org.pl (Jerzy Kozlowski) szukaj wiadomości tego autora

At 23:39 00-05-08 +0200, you wrote:
> [...]
>Swoja droga podziwiam tych, którzy adoptowali "cudze" dzieci. Znam kilka
>takich rodzin. Dla mnie jest to miara czlowieczenstwa.

W tym temacie nie bede przesmiewca ,co prawda to prawda.
Juras

89. Data: 2000-05-09 07:48:41

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości
> mam kolege, [prof.] który zwykl mawiac: wszystkie dzieci swojej zony
kocham
> jak wlasne!!!
> Prawda, ze madre!

Zależy w jakim kontekscie. Ja myślę, że to jest bardziej dowcipne niż mądre.
Dlaczego jest to mniej mądre?
Sugerowanie, że żona ma wiele dzieci z różnych ojców można stosować tylko na
zasadzie żartu :-).
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

--
25MB e-mail, 10MB WWW, PHP, Perl, SSI - WEB Pack - http://rubikon.pl

90. Data: 2000-05-09 07:50:20

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Może dam ci rabat.

> Ale ogrody to również chemia, biologia i fizyka itd. Może jednak na coś
się
> skusisz?
> Pozdrawiam Jerzy

Twój list jest przyjazny ale zdanie "Może dam ci rabat." trochę urazilo moją
ambicję. Pewnie jest przerośnięta :-)?
Chemia, biologia i fizyka - tak, ale to wszystko we właściwej ilości powinna
zawierać dobra książka "ogrodowa".
Być może, poprosiłbym Cię o polecenie jakiejś książki ale pewnie
zachwalałbyś jakąś związaną z wiadomą firmą. Przez to nie byłbyś dla mnie
wiarygodnym.
--

:-) http://ogrod.to.jest.to

--
Przyznajemy się do niskich cen - http://rubikon.pl

Pytanie do majsterkowiczów i "złotych rączek" (hydraulika)
Pytanie - ostrokrzew
Free pics... over 200. TGP
GRZYBY
Iglaki Help