oscypek

1. Data: 2006-03-02 15:25:56

Temat: oscypek
Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czuję że uznacie to za głupie pytanie ale naprawde jestem w kropce.
Dziadkowie byli w Krynicy i przywiezli nam kilka serów w tym również
nieszczęsnego oscypka. Wczesniej wiedzialam tylko jak toto wyglada, nigdy
jesc nie probowalam no i teraz okazalo sie ze to cholerstwo bardzo slone
jest! Jak/z czym to się je?? Z feta wiem co robic a z tym nie za bardzo...

Iza

2. Data: 2006-03-02 15:54:48

Temat: Re: oscypek
Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

iza napisał(a):
> [...]
> jest! Jak/z czym to się je?? Z feta wiem co robic a z tym nie za bardzo...

mozna cienko i na chlebek...
mozna poscierac i posypac/dodac do zapiekanki...
mozna poscierac i jako farsz do pierogow nalesnikow...
jak slony to pewnie woda odparowala ale mozna probowac usmazyc na
patelni/grillu i z zurawina...
mozna mi wyslac ;)
Mars

3. Data: 2006-03-02 15:54:51

Od: "Maciej L." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

iza napisał(a):
> [...]
> jest! Jak/z czym to się je?? Z feta wiem co robic a z tym nie za bardzo...

Grillowac, dodac do zapiekanki, pizzy domowej, tostow, salatki z salaty
lodowej pomidorow, czarnych oliwek i cebuli czerwonej z oliwa pieprzem i
bazylia, do makaronu, sosu serowego. NIemal to samo mozesz robic co z
Mozarella (w kawalkach), feta i innymi.

Maciek

--
Redakcja CD-Action / Sukiennice 6 (3 piętro)
50-107 Wrocław / www.cdaction.com.pl

4. Data: 2006-03-02 17:34:17

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

No juz kiedys pisalam przeciez - ze mozarelle wedzona ( lepiej
oscypek ) pokroic w plastry 3/4 cm , podsmazac delikatnie na
tluszczu pozostalym po wytopieniu skwarek z wedzonego boczku ,
posypac odrobina czosnku granulowanego i pieprzem . Po nadtopieniu
sie sera posypac go skwarkami z boczku - podawac . Pycha . Np na
niedzielne sniadankooooooo......

5. Data: 2006-03-02 19:28:45

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jest! Jak/z czym to się je?? Z feta wiem co robic a z tym nie za bardzo...

jak czytam takie cos to tylko jedna mysl mi sie nasowa, co za pusci ludzie.
A najlepsze jest jak ktos pisze o jedzeniu "toto" (z czym "toto" sie je? itp) ja
pier....
tak jak by po zjedzeniu mial kipnac.
Nie rozpisuje sie dalej bo... "oj, paznokiec mi sie lekko nadlamal"
Zycze posmakowania glodu w zyciu, wtedy to i okruszyne z ziemi docenisz.

-

6. Data: 2006-03-02 19:41:44

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie rozpisuje sie dalej bo... "oj, paznokiec mi sie lekko nadlamal"
> Zycze posmakowania glodu w zyciu, wtedy to i okruszyne z ziemi docenisz.

wiesz, melisa czasami pomaga na twoja przypadlosc...

Iza

7. Data: 2006-03-02 19:43:14

Od: "iza" <i...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

dziękuję wszystkim za pomysly ! Teraz mi się przynajmniej biedny oscypek nie
zmarnuje :-)

Iza

8. Data: 2006-03-02 20:38:51

Od: "Chesky" <c...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

> wiesz, melisa czasami pomaga na twoja przypadlosc...

a toto mozna spozyc?

9. Data: 2006-03-02 20:51:57

Od: Marek Tyniec jr <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

iza napisał(a):
> [...]
> jest! Jak/z czym to się je?? Z feta wiem co robic a z tym nie za bardzo...

Po pierwsze, to nie jest najlepsza pora na oscypki. Po drugie, jeśli
dziadkowie przywieźli z krynicy, to pewnie tyle ma to wspólnego z
oscypkiem co hmm... pizza z pizza hut z pizzą włoską ;)

Ogólnie oscypek, bundz, bryndza i inne tego typu smakołyki są _pyszne_,
pod warunkiem, że są _prawdziwe_ :)

Przy okazji, polecam omlet z bundzem.

--
* Marek Tyniec jr - BORN Racing Team ********************
* www.bikeWorld.pl ** www.bikemarathon.pl ***************

10. Data: 2006-03-02 21:57:11

Od: Marta <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:

> [...]
> posypac odrobina czosnku granulowanego i pieprzem . Po nadtopieniu
> sie sera posypac go skwarkami z boczku - podawac . Pycha . Np na

Wspanialy pomysl. Skorzysatam jak bede gotowa popelnic samobojstwo.

SZUKAM PRZEPISU NA:Ryba w pikantnym sosie CHIŃSZCZYZNA
SZUKAM PRZEPISU NA:Ryba duszona w ciemnym sosie sojowym CHIŃSZCZYZNA
SZUKAM PRZEPISU NA: Kurczak z orzeszkami w pikantnym sosie-CHIŃSZCZYZNA
z czym podać kurczaka w białym winie
Oryginalne przepisy na pizzę z Pizza Hut i skrzyd.z KFC