osełka do noży

1. Data: 2005-06-23 17:44:56

Temat: Re: osełka do noży
Od: Danny <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 23 Jun 2005 19:48:48 +0200, Pookio napisał(a):

> Gdzie mozna kupic w dzisiejszych ,nowoczesnych' czasach zwykla, kamienna
> oselke do nozy?
> Chodzi o taka w bloku, graniastoslup o wymiarach mniej wiecej 12/3/3cm.
> Pytalam juz chyba wszedzie :/

A osełka do kosy? W każdym markecie tego pełno...

Danny
http://www.openoffice.pl - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

3. Data: 2005-06-23 18:03:41

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Danny napisał(a):

> A osełka do kosy? W każdym markecie tego pełno...

ja uzywam wlasnie takiej do kosy.

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

4. Data: 2005-06-23 20:20:41

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23.06.2005, o godzinie 19.48.48, na pl.rec.dom, Pookio napisał(a):

> Gdzie mozna kupic w dzisiejszych ,nowoczesnych' czasach zwykla, kamienna
> oselke do nozy?
> Chodzi o taka w bloku, graniastoslup o wymiarach mniej wiecej 12/3/3cm.
> Pytalam juz chyba wszedzie :/

Jest w Ikea - ale nie radzę. Leży u mnie na oknie i jak chcesz to mogę Ci
podarować (okolice centrum DC :) ). Jest ze zbyt drobnego materiału
zrobiona. :(
Za to w sklepach typu Leroy Merlin można dostać osełki w działach
ogrodniczych. Sprawdzają się znakomicie.
Na targowiskach też widziałem.

*Habeck*
- Schutzbach

5. Data: 2005-06-24 13:20:34

Od: "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pookio" <m...@n...pl> wrote in message
> Gdzie mozna kupic w dzisiejszych ,nowoczesnych' czasach zwykla, kamienna
> oselke do nozy?
> Chodzi o taka w bloku, graniastoslup o wymiarach mniej wiecej 12/3/3cm.
> Pytalam juz chyba wszedzie :/

http://www.sushi-shop.pl/catalog/index.php?cPath=40&
osCsid=2733bbae92a21ac30834138126db2d21

Pozdrawiam

P.

6. Data: 2005-06-24 18:50:59

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> oselke do nozy?
> Chodzi o taka w bloku, graniastoslup o wymiarach mniej wiecej 12/3/3cm.

Idź z postempem. 15 lat temu kolezanka małżonka kazała mi naostrzyć nóż. Nie
miałem osełki to wziąłem pilnika iglaka z nasypem diamentowym. Od tamtego czasu
nie prosi o to żebym jej naostrzył nóż. Zarekwirowała mi ten pilniczek i sama
ostrzy :-). Rewelacja. Tomek

7. Data: 2005-06-24 19:13:27

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel Schmidt" <a...@s...fucha.pl> napisał w wiadomości

http://www.sushi-shop.pl/catalog/index.php?cPath=40&
osCsid=2733bbae92a21ac30834138126db2d21

Dzieki wszystkim, mam nowy cel w zyciu ;P - daliscie mi nadzieje. Szczegolne
wyrazy wdziecznosci dla Pawla Schmidta za swietny link :)
Ja tez uwielbiam sushi. Moze przy okazji zaopatrze sie w kilka niezlych
nozy? Jakies polecasz moze?

Pozdrawiam,
Pookio

8. Data: 2005-06-25 11:09:04

Od: noob <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 24 Jun 2005 20:50:59 +0200, Tomek napisał(a):

> [...]
> nie prosi o to żebym jej naostrzył nóż. Zarekwirowała mi ten pilniczek i sama

HE HE, moja małżowinka raz na miesiąc bardzo konsekwentnie zmuszała mnie do
naostrzenia całego arsenału nożowego w kuchni, po kilku takich walkach z
kamieniem, poszedłem po rozum do głowy i kupiłem taką szlifiereczke stołową
za 50 zł w jakimś markecie (ale musi być z kamieniem o drobnej fakturze),
sprawę wykańczam kilkoma pociągnięciami stalki i od tamtego czasu ostrzenie
około 20 noży zajmuje mi do 20 minut. i daje duuużo spokoju.
pzdrw Bartosz

9. Data: 2005-06-25 13:56:58

Od: "Tomek" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

i daje duuużo spokoju.
> pzdrw Bartosz
Spokój jest natważniejszy :-)
A jak rozwiązałeś dziwne spojrzenia na ciebie i odkurzacz.
Tomek

10. Data: 2005-06-25 19:56:28

Od: "Pookio" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "noob" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

ostrzenie
> około 20 noży zajmuje mi do 20 minut. i daje duuużo spokoju.

Ja tam swoich raczek wole uzywac, juz widze, jak po dzialaniach mojego
slubnego zostaja mi ogryzki z nozy ;)
A takich ostrzalek jak w/w nie lubie - ostrza nierownomiernie i czesto
konczy sie to tym, ze ostrza noza , patrzac z boku, ma taka 'falista'
linie...
Co kamien, to kamien, w ostatecznosci pret, ale to tylko wykonczeniowka.

Pozdrawiam,
Pookio

jak to jest z tym okapem? ktos moze wie
Płytka pralka 40 cm , jak z pojemnościa bębna?
Wypis kredytu z Ksiegi wieczystej
Jak usunac zapach z koldry puchowej?
1 czy 2 agregaty = plusy i minusy