Re: (ot) O

Data: 2005-07-16 20:15:38
Temat: Re: (ot) O
Od: "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl>

Było smaszno, a jaszmije smukwijne świdrokrętnie na zegwniku wężały,
kiedy Iwon(k)a napisał(a):

| "Ania Górecka" <a...@c...wp.pl> wrote in message

| nie probuje byc dokladna :)

Napisałaś "w czasie poprawiania" - wywnioskowałam, że skoro poprawiasz
to, co piszesz, to chcesz uniknąć błędów...

| to byl moj "idiodialekt stosowany na niusach" :)))

Acha. Fajnie.
Tylko jakoś mi głupio, że ja, mała dziewczynka, co to jeszcze matury
nawet nie ma, bardziej dba o czystość języka niż Ty, której zdarzało się
pisać artykuły do gazet.

--
Pozdrawiam, _