Re: (ot) O "Twoim Stylu"

From: Theli <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: (ot) O "Twoim Stylu"
Date: Thu, 14 Jul 2005 17:02:26 +0200

Iwon(k)a napisał(a):
> "Theli" <p...@w...pl> wrote in message

> to tego nie wiedzialam, iz ten artykul mial byc skrajny, wydawalo mi
> sie, ze
> ma byc to po prostu opinia. chyba, ze autorka zawsze musi pisac
> "skrajnie".,

Nie czytalam innych jej artykulow, wiec sie nie wypowiadam o innych. Tu
chciala skrytykowac, nie podajac zadnej zalety, a to imho skrajnosc, o
pardon, brak obiektywizmu.

> czy ja wiem, jako przyklad anty kobiet w ciazy, jak najbardziej
> auotrka przytacza tylko te same nagatywy. oddalam li tylko jej
> punkt widzenia.

No to cos ci nie wyszlo.

> mi, ze nie.

A co, wolno reklamowac leki na recepte? W szczegolnoci srodki anty?

> znow widac autorka nie miala racji, jak widac wiele
> Polek uzywa mieszanki polskoalgielskiej :/

Szkoda, ze nie napisala o interpunkcji, bo mialabym sie do czego przyczepic.

> ) biora hormony w wieku nastu lat, to juz ich problem (a

> znow zasciankowy punkt widzenia :/

Ojej, a ty taka wyedukowana jestes i wielkomiejska. I naprawde obchodzi
cie, kto ze znanych ludzi w jakim wieku zaczyna uprawiac seks?
Mnie jakos nie.

th (no dobra, chowam sie juz na tej mojej zapyzialej wsi)