[ot] agito.pl - prośba o poradę

21. Data: 2007-12-29 10:59:14

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o porad
Od: "gasper" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bob" <r...@f...poland> napisał w wiadomości
news:fl43t7$fq$1@news.onet.pl...
> Ja miałem bardzo analogiczne przeżycia z Agito. Z tym, że na lodówkę czekałem
> prawie dwa tygodnie. Przyszła uszkodzona i od razu było widać na opakowaniu.
> Przy kurierze spisaliśmy protokół szkody i zadzwoniłem do Agito z reklamacją.

w takich sytuacjach nie odbiera sie przesyłki i tyle !!!

22. Data: 2007-12-29 11:29:12

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Kutyla" napisał...
> Tego oto dnia 2007-12-28 21:03, Niejaki/a Pietrek bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> Ale do kogo piszesz ?
> Nadgorliwosc jest gorsza od faszyzmu ;-)

A do Ikselki.
Gdyby chciało Ci się chociaż sprawdzić do którego postu jest wysłana
odpowiedź...

P.

23. Data: 2007-12-29 12:32:02

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-29 12:29, Niejaki/a Pietrek bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> A do Ikselki.
> Gdyby chciało Ci się chociaż sprawdzić do którego postu jest wysłana
> odpowiedź...

Ano wlasnie dowcip polega na tym ze ja przeczytane posty mam ustawione
jako niewidoczne zeby nie zasmiecac sobie czytnika i gdybym chcial
zrobic tak jak Ty sugerujesz to musialbym wczytac wszystkie posty jakie
mam od uuuuuuuUUUUuuu albo i dluzej ;-) a to troche trwa. A tak mam
tylko widoczne to co mnie interesuje. Jak odpisujesz bez zaznaczenia do
kogo jest skierowany Twoj post i jakiej czesci postu przedpiscy dotyczy
to nie ma tego do czego przypiac i nie wiadomo o co chodzi.
BTW To nie jest moj wymysl zeby w odpowiedzi cytowac to do czego i kogo
sie donosisz w swoim poscie - hint netykieta.

Zreszta, choc to nie do konca dot. tego przypadku ale troche ilustruje
problem. Zobacz:

..--------------------------------------------------
---------.
Odp.: Bo zaburza naturalną kolejność czytania.
Pyt.: Dlaczego?
Odp.: Odpowiadanie na górze listu (top-postowanie).
Pyt.: Co jest najbardziej irytujące w Usenecie?
`---.-----------------------------------------------
--'

;-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

24. Data: 2007-12-29 12:58:03

Temat: Re: [ot] agito.pl - prośba o poradę
Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl> szukaj wiadomości tego autora

Date: Fri, 28 Dec 2007 23:22:40 +0100, name: mirekm:

> Znów się okazuje, że towarzysz Dierżyński miał rację, mówiąc że kontrola
> jest najwyższą formą zaufania.

No i miał rację. Polska to taki dziwny kraj, gdzie nie wini się
złodzieja, a okradzionego, za to, że dał się okraść.

Miroo

25. Data: 2007-12-29 13:08:23

Od: "Bob" <r...@f...poland> szukaj wiadomości tego autora

> w takich sytuacjach nie odbiera sie przesyłki i tyle !!!

I tak i nie.
Gość nie chciał otworzyć pudła bez podpisania że przywiózł towar.
A samo uszkodzenie pudła nie świadczy że w środku jest uszkodzony towar. Tym
bardziej że uszkodzenie z zewnątrz wskazywało na raczej nadarcie samego
kartonu. Ale okazało sie inaczej.
Teraz pewnie inaczej będę do tego podchodził.

Robert

26. Data: 2007-12-29 14:10:40

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tego oto dnia 2007-12-29 14:08, Niejaki/a Bob bedac w stanie euforii
nagryzmolil/a co nastepuje:

> Gość nie chciał otworzyć pudła bez podpisania że przywiózł towar.

To nie jest problem, podpisujesz ze przywiozl szt. 1 i na pewno gdzies
jest miejsce gdzie potwierdzasz ze nie ma uszkodzen mechanicznych - to
miejsce mowisz ze podpiszesz jak wszystko dokladnie obejrzysz.

> [...]
> kartonu. Ale okazało sie inaczej.
> Teraz pewnie inaczej będę do tego podchodził.

Coz, moze kurier czul/wiedzial cos na temat tego co jest w srodku?

27. Data: 2007-12-29 17:56:09

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mi kiedyś kurier nie chciał dać sprawdzić ,bo powiedział że jak sie otworzy
to co on ma potem z tym zrobic..?
ale był taki zakrecony że nie wiedziął ze jest specjalny formularz
zgodności..

28. Data: 2007-12-29 18:00:17

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam wszystkim lekturę:
> www.hdtv.com.pl/forum/showthread.php?t=17324 (czytać do końca)

miałem podobną przygodę z tv,w wielkim skrócie
-1 reklamacja i wizyta w serwisie
-2 reklamacja + pismo do sklepu =wizyta w drugim serwisie
- kilka pism do sklepu i producenta
-wizyta w Federacji Konsumentów
- 3 reklamacja i zabranie tv do sklepu
-pismo wzywajace do zapłaty z tytułu niezgodnosci z umowa i straszenie
sądem.

Ostatnie pomogło..

ps federacja konsumentów działa ,ale bardzo słabo..
pozdro.

29. Data: 2007-12-29 20:43:19

Od: Darek Kotarba <""dkotarba\"@[ N O S P A M ]gazeta.pl"> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Co prawda nie miałem przykrych doświadczeń z tą firmą, ale przy opisie
towaru na ich stronie pisze np. "towar wysyłamy w ciągu 2 - 3 dni",
po kliknięciu linka w mailu, aby potwierdzić zamówienie już pisze "towar
dotrze w ciągu 4 - 7 dni" lub podobne sformułowanie.
Niby taka niewinna gra słowna, bo nikt (czyli np. ja) nie zwraca uwagi,
że słowo "wysyłamy" oznacza co innego niż "będziesz to miał", ale jednak
dla Agito oznacza dokładnie to co pisze w słowniku.

I w ogóle zauważyłem, że lepiej się robi interesy z małymi firmami.
W takich każdy zna swoją firmę na wylot. Ma, nie ma, będzie jutro w
magazynie, do mnie dotrze pojutrze itp.
Jak firma staje się molochem, to cała bańka solidności pryska.

Pozdrawiam.
Darek

30. Data: 2007-12-29 21:17:10

Od: "tygryseek" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak firma staje się molochem, to cała bańka solidności pryska.

cała prawda..pozdro.

Kabina prysznicowa z funkcją sauny
Ale zmyłka...
zabezpieczenie kuchni elektrycznej
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)
Jakiej firmy: pralka, lodówka, zmywarka ?:)