Figura "gruszka" - co zrobic?

1. Data: 2003-05-07 16:46:56

Temat: Figura "gruszka" - co zrobic?
Od: "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Serdecznie Grupowiczki,
mam taki "mały" problemik! Tym problemem sa moja pupa i uda - podczas zimy
wyhodowalam troche tluszczyku! Chcialabym jak najszybciej ujedrnic i
wysmuklic tu i owdzie. Mam pomysl: skakac na skakance co najmniej 20 minut
dziennie, stosowac masaze wodne z uzyciem rekawicy sizalowej (ostatnio
kupilam jeszcze takiego "jeza" z drewna do masazu ud i posladkow). Poza tym
chce kupic ta serie Antycellulitowa "Ziaja"! Myslicie ze to pomoze? Jesli
tak to po jakim czasie moge sie spodziewac jakis efektow? Najbardziej
zastanawiam sie nad skakanka, czy rzeczywiscie wystarczy tylko skakac aby
ujedrnic i wysmuklic - czy moze jakies inne cwiczenia robic (wszelkie kluby
i baseny odpadaja)?

Z gory dzieki za odpowiedzi
Pozdrawiam
Katarzyna

1. Data: 2003-05-07 16:56:04

Temat: Odp: Figura "gruszka" - co zrobic?
Od: "LiLiT" <a...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna <k...@p...onet.pl>

> [...]
> zastanawiam sie nad skakanka, czy rzeczywiscie wystarczy tylko skakac aby
> ujedrnic i wysmuklic - czy moze jakies inne cwiczenia robic (wszelkie

Wg mnie (i pewnie nie tylko;)) masaże ,kremy itp to tylko dodatek.Jesli
chcesz schudnąć (zdrowo)to musisz patrzec co jesz i ćwiczyc.
przez google znalazlam taką stornke (pewnie jest tego wiecej w internecie)
http://agk.20a.w.interia.pl/CWICZENIA%20glowna.htm

1. Data: 2003-05-07 17:21:56

Temat: Re: Figura "gruszka" - co zrobic?
Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "LiLiT" <a...@i...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chcesz schudnąć (zdrowo)to musisz patrzec co jesz i ćwiczyc.
> przez google znalazlam taką stornke (pewnie jest tego wiecej w internecie)

O! Dzieki! Mam ten sam problem.. Gora niby szczupla, ale d*** szeroooka
:((( Na taka to nikt nigdy nie powie "szczupla".. Ale cwicze zawziece ;-)
Pozdrawiam
Monia

1. Data: 2003-05-07 23:17:56

Od: "Kasia" <k...@B...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przede wszystkim pokochać...

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia też Gruszeczka :)))

1. Data: 2003-05-07 23:53:43

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]

czy rzeczywiscie wystarczy tylko skakac aby
> ujedrnic i wysmuklic - czy moze jakies inne cwiczenia robic (wszelkie

Calym sercem polecam jazde na rolkach! widoczne efekty juz po tygodniu
(godzinka-dwie dziennie). Ja oszalam na punkcie rolek!! Od trzech tygodni
dzien w dzien jezdze i wchodze juz w spodnie, ktore spisalam straty jakis
czas temu!!!

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-05-08 05:28:58

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> (godzinka-dwie dziennie). Ja oszalam na punkcie rolek!!

Ja też uwielbiam rolki. Ale...Godzina, dwie dziennie! Nie dam rady. A 30
minut co drugi dzień ;)?

1. Data: 2003-05-08 07:36:13

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

almadka <a...@W...poczta.onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Ja oszalam na punkcie rolek!!

Tylko nie jeździj po ścieżkach rowerowych, proszę.
Rolkarze to przekleństwo dla rowerzystów.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-05-08 14:54:30

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Seva" <a...@...sygnaturce> napisał w wiadomości

> Tylko nie jeździj po ścieżkach rowerowych, proszę.
> Rolkarze to przekleństwo dla rowerzystów.

Kazdy patrzy na swoj czubek nosa. Rolkarze to przeklentwo dla rowerzystow,
ale tez dla pieszych. Gdzies jezdzic trzeba. Kierowcy tez sie denerwuja,
jesli jezdzi sie po ulicy. (Zreszta rowerzysci to tez przeklenstwo dla
kierowcow!) A po plazy jakos na rolkach nie da rady...Postuluje o sciezki
przez miasto dla rolkarzy:) No ale to juz nie na temat...

pozdrawiam
almadka rolkarka
( zreszta rowniez rowerzystka)

1. Data: 2003-05-09 05:25:46

Temat: [ot] o rolkarzach
Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

> Kazdy patrzy na swoj czubek nosa. Rolkarze to przeklentwo dla
> rowerzystow, ale tez dla pieszych.

Śmiem twierdzić, ze w nieporównywalnie mniejszym stopniu.

> Gdzies jezdzic trzeba. Kierowcy
> tez sie denerwuja, jesli jezdzi sie po ulicy. (Zreszta rowerzysci to
> tez przeklenstwo dla kierowcow!)

Być może, ale jadąc rowerem po ulicy nie łamiesz przepisów ruchu
drogowego, a pieszych (rolkarz jest pieszym) na ścieżce rowerowej
(przeznaczonej dla ruchu kołowego) wcale nie powinno być.

1. Data: 2003-05-09 12:41:51

Temat: Re: [ot] o rolkarzach
Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> drogowego, a pieszych (rolkarz jest pieszym) na ścieżce rowerowej
> (przeznaczonej dla ruchu kołowego) wcale nie powinno być.

Ale bywaja. Na przyklad babcie z wnukami na spacerku, zdzwione ze nagle
rowerzysta jedzie "chodnikiem":)))
Nie martw sie jednak, nie spotkasz mnie na rolkach na sciezce rowerowej, bo
ja i moje kolezanki jezdzimy w miejscach zacisznych, zeby ani rowerzysci,
ani piesi, ani samochody nam nie przeszkadzaly:)

pozdrawiam
almadka

samoopalacz niesmierdzacy
kosmtyki do opalania