Strona główna Grupy pl.sci.psychologia [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;) Re: [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)

Re: [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)

Data: 2005-11-22 15:07:41
Temat: Re: [ot] [wybory cd] Dla Ducha, który chciał PiS'u, żeby rozbić stare układy ;)
Od: "Duch" <n...@n...com>

Użytkownik "Redart" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
news:dltjb7$s8e$1@news.onet.pl...

> skoro "nowy układ" (którego filarem jest przecież także Samoobrona) jest
tak
> zgrabnie, jak się okazuje, wpięty w finanse "starego układu", to ...
> to właściwie po co mi ten "nowy układ" ?

Jednak dalej wierzysz w to co pisze Wyborcza.
Znaczy nie tyle wierzysz - co po prostu chcesz myslec tak jak oni.
Przeciez wlasnie taktyka Wyborczej na tym polega, zeby pokazac
ludziom, ze zmiany ktore sa niewygodne dla Michnika - ze ona sa *zle*.
Tak samo straszyli lustracja, straszyli komisjami sledczymi...
Niech sobie uprawiaja propagande jesli musza ale .... dlaczego TY ich
powtarzasz?

> Ech, Duch ... A tu masz nieco Leppeczenia: jak to mu się wizja
> nagle wyprostowała, i tylko czekać, jak razem z Kaczorkiem będzie
zapraszał
> Balcerowicza do wspólnej wódki "Leszek, nie bierz sobie tak bardzo do
serca,
> wisz - to tylko takie polityczne żarciki z tym >musi odejść<.

Zaraz, no ale przeciez tego chciales, zeby Balcerowicz byl glaskany.
Wiec jest.
I znowu zle? Tak zle i tak niedobrze! Nie cieszysz sie?
Nie - bo wrog jest z definicji zly. Tak oceniasz :/

Nie interesuja Cie kulisy tych zagran? Chyba nie - chcesz miec "silne
plecy",
z silnymi argumentami (pamietasz? pisalem o tym).

Pozdrawiam,
Duch