otarcia

1. Data: 2010-06-22 21:26:32

Temat: otarcia
Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od jakiegos czasu nie chodziłam w stringach teraz zaczelam ale mam problem
bo mnie tylek boli bo mnie jakos ocieraja co robic zeby takie cos sie nie
dzialo ?
pomożcie

2. Data: 2010-06-22 22:48:45

Temat: Re: otarcia
Od: Magdulińska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-22 23:26, Agnieszka pisze:
> Od jakiegos czasu nie chodzi?am w stringach teraz zaczelam ale mam problem
> bo mnie tylek boli bo mnie jakos ocieraja co robic zeby takie cos sie nie
> dzialo ?
> pomo?cie

Wyszorować dupsko szarym mydłem i szczotą ryżową!!!

3. Data: 2010-06-23 01:41:26

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo mnie tylek boli bo mnie jakos ocieraja co robic zeby takie cos sie nie

Może na grupie MODA, Ci ktoś poda instrukcję.

--
animka

4. Data: 2010-06-23 01:41:47

Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-23 00:48, Magdulińska pisze:

> Wyszorować dupsko szarym mydłem i szczotą ryżową!!!

LOL

--
animka

5. Data: 2010-06-23 09:00:08

Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:4c212a88$0$19172$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
> bo mnie tylek boli bo mnie jakos ocieraja co robic zeby takie cos sie nie

Jaja sobie robisz dziewczyno zadając takie głupie pytanie. A odpowiadając na
Twoje pytanie,radzę poprostu nie chodzić w stringach,to takie proste.

Grażyna

6. Data: 2010-06-23 14:32:24

Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22-06-2010 23:26, Agnieszka pisze:
> Od jakiegos czasu nie chodziłam w stringach teraz zaczelam ale mam problem
> bo mnie tylek boli bo mnie jakos ocieraja co robic zeby takie cos sie nie
> dzialo ?

Jak ocierają to w dać Twoje ciało się broni przed takim katowaniem.
Teraz ocierają, za chwile będziesz miała stan zapalny pochwy.

Stringi zakłada się na 5 minut - tyle zajmuje facetowi ich zdjęcie.
Do chodzenia na co dzień ubiera się figi.
Można znaleźć super seksowną bieliznę, która nie włazi w tyłek.

No chyba, że ci to o pracy potrzebne...

--
Maddy

7. Data: 2010-06-27 18:41:47

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stringi zakłada się na 5 minut - tyle zajmuje facetowi ich zdjęcie.
> Do chodzenia na co dzień ubiera się figi.
Też mogą obcierać, nawet bawełniane, polecam zwykłe gacie.

8. Data: 2010-06-27 20:12:32

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale ja chce zakładac na caly dzień dla siebie a nie dla faceta

9. Data: 2010-06-27 20:47:14

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ja chce zakładac na caly dzień dla siebie a nie dla faceta
Stringi dają ci więc więcej zadowolenia niż zdrowa nie obolała pupa?
Ciekawe co by na to powiedzieli nudyści?

10. Data: 2010-06-28 08:37:01

Od: "Agnieszka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Stringi dają ci więc więcej zadowolenia niż zdrowa nie obolała pupa?
> Ciekawe co by na to powiedzieli nudyści?

Wiecej zadowolenia mi nie daje chodzenie w stringach, ale w lecie jest
chlodniej
> (tekst w nowej ortografi: ó->u, ch->h, rz->ż lub sz, -ii -> -i)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. reforma.ortografi.w.interia.pl

co wybrać do uzupelniania niedoborów
Zniesienie lordozy (odcinek lędźwiowy)
Nadciśnienie, zawał
[ CROSS POST] Żyłkę na penisie
Unity stomatologiczne oms - włoska stylistyka