owlosienie

1. Data: 2000-06-07 07:03:25

Temat: owlosienie
Od: "Undertaker" <t...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jesli to nie na ta grupe to najmocniej przepraszam lecz
nie wiem do kogo sie zwrocic -
Mam problemy moze dla wiekszosci tematow opisywanych tu na grupie
bardzo blache - a mianowicie mam problemy z ....
owlosieniem i ogolnie cala moja skora.
Mam 19 lat i to co mnie straszenie denerwuje to to
ze mam strasznie duzo wlosow na calym ciele - a teraz lato
i wyjsc bez koszulki np. na basen by mozna a ja mam z tego powodu
straszne kompleksy ze na calej klatce piersiowej mam 'szczecine'
Poza tym wlosy mnie strasznie denerwuja na brodzie ktora mi sie nigdzie nie
zaczyna i nigdzie
nie konczy - owlosienie jest wszedzie - zaczynaja mi nawet pojawiac
pomiedzy brwiami na skroni

I tu moje pytanie czy moge cos zrobic zeby tych okropnych wlosow sie pozbyc
??????
Przypuszczam ze to musi byc genetycznie uwarunkowane
( bo moja rodzina tak juz ma ,lecz w znacznie mniejszyjm stopniu )
lecz musi sie cos dac zrobic
Tak przy okazji moja fizycznosc jest strasznie przerazajaca
Nie to zebym by brzydki czy cos takiego :-)
Po prostu moja skora jest okropna - przetluszcza sie okropnie
mam okropny na calym ciele tradzik z ktorym mocno walcze
i co sie z przetluszczeniem wiaze straszenie mnie wszystko swedzi
a teraz cieplo , lecz bardzo czeste kompiele nic nie pomagaja .

Wiec moze Wy szanowni grupowicze bedziecie mogli pomoc ?

Kacper Kapinski

2. Data: 2000-06-07 17:12:24

Temat: Re: owlosienie
Od: "Tomasz Mieszkowski (Tomecki)" <t...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Slyszalem, ze panie bardzo lubia owlosionych facetow. Moja dziewczyna jak sie
do mnie dobiera to zawsze zaczyna od wloskow, hehe -cos w tym musi byc.
Co do wlosow to nic Ci nie pomoge, ale z pryszczami sam jeszcze sie mecze,
takze pare spostrzezen:

-nigdy nie wiadomo, który lek Ci pomoze (ja jestem calkowicie np. odporny na
wszelkie srodki zewnetrzne, pomagaja mi tylko terapia ogolna, dokladnie
ertytromycyna, uzywam ja w malych dawkach przez dlugi niestety okres czasu i
nie jest to absolutnym rozwiazaniem problemu, ale lagodzi na tyle objawy, ze
da sie zyc.
-idz przede wszystkim do dobrego dermatologa, najlepiej z dlugim doswiadczeniem
w leczeniu t. i jak juz wczesniej pisalem nie spodziewaj sie szykich
rezultatów, moze Ci pomoze cos za 5-tym razem, dopiero po paru tyg.
stosowania,
-najnowsze badanie nie wykazuja zwiazku miedzy dieta a wyst. tradziku,
oczywiscie niektore potrawy i sposoby ich spozywania stymuluja wydzielanie
tluszczu, przez co mozesz gorzej wygladac, jednak nie jest to powodem twojej
choroby
-to zabrzmi paradoksalnie, ale w moim przypadku czeste mycie wcale nie pomaga,
oczywiscie trzeba zachowac higiene, zmyc tluszcz, jednak chyba nie trzeba
przesadzac.
-no i najwazniejsza sprawa to stres- dziala na cere fatalnie.
-jest pewien lek, nazywa sie roaccutane, jednak niemalze zawsze powoduje duzo
skutkow ubocznych, moj derm. mowil , ze z jego doswiadczen wynika (podawal juz
go ok 1000 os.), ze w ok. 70 % leczy tradzik calkowicie, na zawsze. Kuracja
koszt. ok. 2000-3500 zl, potrafia byc to naprawde ciezkie miesiace zycia (2-4)
- jeszcze gorszy wyglad, depresje, krwotoki z nosa, zacieranie sie oczu, i duzo
innych.

Wiecej na ten temat:
http://www.roche.com.pl/vademecum/roaccutane.html
http://www.roche.com.pl/retinoidy/2.html
Jest tam badanie porownawcze tetracykliny z roaccutanem - polecam sobie
poczytac.

3. Data: 2000-06-08 10:38:52

Od: "Cind Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Undertaker <t...@p...fm> > Witam
[...]
> [...]
> Przypuszczam ze to musi byc genetycznie uwarunkowane
> ( bo moja rodzina tak juz ma ,lecz w znacznie mniejszyjm stopniu )

Z pewnoscia jestes jeszcze mlodym czlowiekiem i nie wiesz, ze
owlosiony mezczyzna jest bardzo pociagajacy dla kobitek.
Niedlugo koledzy beda Tobie zazdroscic, a wstydzic beda sie
ci niedowlosieni. Nic nie rob.

Co do tradziku, poszukaj w aptece preparatu ZINERYT*. Niestety nie
pamietam czy jest na recepte.

Jakub Rozanski
m...@p...onet.pl

4. Data: 2000-06-10 10:09:17

Od: "Pier" <p...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co do owlosienia to mozna usunac go bezpowrotnie laserem. Nie wiem skad
jestes ale np. w Katowicach na ul. Mickiewicza jest gabinet dermatologiczny,
ktory swiadczy taka usluge. Co do ceny nie wiem, gdyz sam nigdy nie mialem
potrzeby depilowac sie.

Rafal

Undertaker napisał(a) w wiadomości: <1tm%4.7539$qi.198235@news.tpnet.pl>...

5. Data: 2000-06-20 15:13:22

Od: phenomen <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ktory swiadczy taka usluge. Co do ceny nie wiem, gdyz sam nigdy nie mialem

a czy da sie tak usunac z twarzy ? [codzienne golenie jest bolesna
sprawa]

__
"czysto logiczne rozumowanie nie da
nam zadnej wiedzy o realnym swiecie"

ferromony
nasienie
Pytanie o leki : Azacitidine, CYTOSINE ARABINOSIDE, TRANS-RETINOIC ACID
napój izotoniczny
spiaczka i niekonwencjonalne metody - pomozcie