owoce morza

1. Data: 2003-07-30 08:27:11

Temat: owoce morza
Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak robicie owoce morza - zaznaczam, ze chodzi mi o przepisy z mrozonych
lub sloikoiwanych, bo w polsce swiezych nie uzywam

ze swojej strony podziele sie moim wlasnym wynalazkiem (na bazie
przepisu podpatrzonego w grecji)
mule w sosie pomidorowo czosnkowym z feta

papryka zolta
papryka czerwona
4-6 zabkow czosnku (ja dodaje 8, ale jestem maniakiem czosnku)
dwie spore cebule
sos pomidorowy w kartonie
mule w sosie wlasnym (ze sloika)
feta (niestety polska sie do tego nie nadaje)

kroje w dosc drobna kostke papryke, cebule, wyciskam czosnek i wszystko
wrzucam na rozgrzana oliwe, jak juz papryka zmieknie zalewam sosem
pomidorowy i dusze do momentu, az wyjdzie w miare jednolity sos (ok. pol
godziny), przyprawiam (sol, pieprz, chili)
ukladam na patelni w tym sosie plasterki fety (delikatnie, zeby sie nie
polamaly) i pomiedzy fete wrzucam odsaczone mule
trzymam na srednim ogniu, az feta zmieknie
podaje na tej samej patelni, na ktorej wszystko sie pieklo

czekam na wasze propozycje
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-07-30 10:11:48

Temat: Re: owoce morza
Od: "" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Robie je w bułce, jak chamburgera.
paczka owoców morza - mieszanka,
sól, pieprz, papryka w proszku,
bułka, wieksza, przekrojona nie do końca z wyskubanym środkiem (ale bez
przesady)

Robaczki wrzucam na wrzątek i gotuje 5 minut, w mieszance są różne rodzaje,
ośmiornice, kalmary... dlatego lepiej nie gotować za długo bo sie zrobią
gumowate. Obgotowaną i osączoną mieszanke wrzucam na roztopione masełko,
doprawiam pieprzem i szczyptą papryki, smaże koło 5 minut i pod koniec sole.
Zawartość patelni przekładam do bułki i zamykam wierzchem, mozna wrbogacić
danie mieszając robaczki z kwaśną śmietanką ale moim zdanie zabija to naruralny
smak owoców morza :)

Zapiekanka z ogniska
Papryka czuszka
nic nie rozumiem