Re: owocowo-warzywna

From: "Louve" <l...@l...iap.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: owocowo-warzywna
Date: Wed, 5 Mar 2003 21:45:47 +0100

"agid" <a...@w...pl> wrote in message
news:b455tm$56h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chciałabym zrzucił parę kilo na samych warzywkach i owocach, a potem dla
> utrzymania wagi przejsc na MM. Czy ktoś żywił sie samymi owocami i
> warzywami? Jeśli tak to czy można na tym schudnąć? Ile kilo w jakim
czasie?
> Bardzo będę wdzięczna za odpowiedź.

Ja rok temu zaczynalam na tej diecie:

dieta oczyszczająca (owocowo-warzywna Bircher-Bennera)
Pomaga nie tylko schudnąć, ale też pozbyć się złogów, zregenerować komórki i
oczyścić organizm. stosuje się ją przez 6 tygodni, pod kierunkiem lekarza.
dieta polega na całkowitym wyeliminowaniu z pożywienia węglowodanów,
produktów wysokobiałkowych i bogatych w tłuszcze. można jeść dowolne ilości
niesłodkich owoców, takich jak jabłka, grejfruty czy cytryny oraz wszelkich
warzyw z wyjątkiem ziemniaków i pić świeżo wyciskane soki. Niektórzy przez
pierwsze dni stosowania takiej diety nie czują się najlepiej, boli ich
głowa, zdarzają im się nudności, a nawet wymioty (u mnie nic się nie
działo - przyp. cocoa). to normalny objaw, skutek gwałtownego usuwania z
organizmu niebezpiecznych toksyn. po kilku dniach dobre samopoczucie wraca.
dieta oczyszczająca przywraca witalność i odmładza organizm. może ją
stosować w zasadzie każdy przeciętnie zdrowy człowiek niezależnie od wieku.
możliwy spadek wagi: do 8 kg w ciągu 6 tygodni

ale pozniej ja zmienilam do wlasnych potrzeb (wlaczylam do niej chudy
nabial, drob, wedline drobiowa, wase, ograniczylam jednak te owoce na rzecz
warzyw ;)
anyway, efekt - od stycznia do maja 14kg mniej :) ale trzeba miec naprawde
silna wole, zeby pozniej utrzymac te efekty, zeby nie rzucic sie na
weglowodany, ktore przeciez tez trzeba jesc. Mnie sie nie udalo :/ Teraz
wrocilo 10kg :/ wiec ostroznie. lepiej MM.
Louve