owocowo-warzywna

1. Data: 2003-03-05 15:36:12

Temat: owocowo-warzywna
Od: "agid" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zrzucił parę kilo na samych warzywkach i owocach, a potem dla
utrzymania wagi przejsc na MM. Czy ktoś żywił sie samymi owocami i
warzywami? Jeśli tak to czy można na tym schudnąć? Ile kilo w jakim czasie?
Bardzo będę wdzięczna za odpowiedź.

Agi

2. Data: 2003-03-05 15:59:17

Temat: Re: owocowo-warzywna
Od: Gosia Garkowska <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

in article b455tm$56h$...@n...news.tpi.pl, agid at a...@w...pl wrote on
5/3/03 16:36:

> [...]
> utrzymania wagi przejsc na MM. Czy ktoś żywił sie samymi owocami i
> warzywami? Jeśli tak to czy można na tym schudnąć? Ile kilo w jakim czasie?

a nie lepiej od razu MM? jak przez jakis czas nie bedziesz dodatkowo jesc
miesa i chleba to bedziesz miec warzywno owocowego MM :-)
(tylko po co?)
--
*gosia*

3. Data: 2003-03-05 20:45:47

Od: "Louve" <l...@l...iap.pl> szukaj wiadomości tego autora

"agid" <a...@w...pl> wrote in message
> [...]
> utrzymania wagi przejsc na MM. Czy ktoś żywił sie samymi owocami i
> warzywami? Jeśli tak to czy można na tym schudnąć? Ile kilo w jakim

Ja rok temu zaczynalam na tej diecie:

dieta oczyszczająca (owocowo-warzywna Bircher-Bennera)
Pomaga nie tylko schudnąć, ale też pozbyć się złogów, zregenerować komórki i
oczyścić organizm. stosuje się ją przez 6 tygodni, pod kierunkiem lekarza.
dieta polega na całkowitym wyeliminowaniu z pożywienia węglowodanów,
produktów wysokobiałkowych i bogatych w tłuszcze. można jeść dowolne ilości
niesłodkich owoców, takich jak jabłka, grejfruty czy cytryny oraz wszelkich
warzyw z wyjątkiem ziemniaków i pić świeżo wyciskane soki. Niektórzy przez
pierwsze dni stosowania takiej diety nie czują się najlepiej, boli ich
głowa, zdarzają im się nudności, a nawet wymioty (u mnie nic się nie
działo - przyp. cocoa). to normalny objaw, skutek gwałtownego usuwania z
organizmu niebezpiecznych toksyn. po kilku dniach dobre samopoczucie wraca.
dieta oczyszczająca przywraca witalność i odmładza organizm. może ją
stosować w zasadzie każdy przeciętnie zdrowy człowiek niezależnie od wieku.
możliwy spadek wagi: do 8 kg w ciągu 6 tygodni

ale pozniej ja zmienilam do wlasnych potrzeb (wlaczylam do niej chudy
nabial, drob, wedline drobiowa, wase, ograniczylam jednak te owoce na rzecz
warzyw ;)
anyway, efekt - od stycznia do maja 14kg mniej :) ale trzeba miec naprawde
silna wole, zeby pozniej utrzymac te efekty, zeby nie rzucic sie na
weglowodany, ktore przeciez tez trzeba jesc. Mnie sie nie udalo :/ Teraz
wrocilo 10kg :/ wiec ostroznie. lepiej MM.
Louve

4. Data: 2003-03-05 21:17:06

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Louve" <l...@l...iap.pl> napisał w wiadomości
> można jeść dowolne ilości
> niesłodkich owoców, takich jak jabłka

Ciekawa teoria - jabłka niesłodkie (12g węglowodanów w 100g)?

No chyba, że przyjmiemy, że Snickers jest owocem, to wtedy jabłko przy
nim "wysiada" ;-))

--
brow(J)arek pozdrawia

posilki weglowodanowe?? MM