Witam i pytam [MM]

1. Data: 2003-03-05 11:19:05

Temat: Witam i pytam [MM]
Od: Agnieszka <a...@b...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich grupowiczow i podczytywaczy ;-)
Sama do tej pory nalezalam do tej drugiej grupy, ale postanowilam sie
ujawnic ;-))
Na wstepie powiem Wam, ze naprawde jestescie niesamowici! Czytam Wasza
grupe i nie moge wyjsc z podziwu... Wy naprawde chudniecie! I jecie co
chcecie! I wydaje sie, ze jestescie szczesliwi... Dlatego chcialabym
sie do Was przylaczyc w odchudzaniu. Zaraziliscie mnie swoim
entuzjazmem do MM i chyba sprobuje tego. Nie mam co prawda jeszcze
ksiazki (ociagajaca sie sprzedaz wysylkowa :-((( ) , natomiast mam juz
kilka pytan odnosnie jedzenia.
Niewiele na razie rozumiem z tego, ale chcialabym sie dowiedziec czy w
MM mozna jesc ogorki kiszone i kapuste kiszona? W zadnej tabelce nie
moglam tego znalesc (mozliwe przeoczenie), a niestety nie potrafie bez
tego zyc :-(
I nastepne pytanie - czy mozna jesc potrawy azjatyckie? Chodzi mi o
roznego rodzaju papiery ryzowe do zawijania sajgonek, makaron ryzowy,
itp?
Pozdrawiam serdecznie wszystkich!
--
Agnieszka

Byle do czerwca...

2. Data: 2003-03-05 12:08:20

Temat: Re: Witam i pytam [MM]
Od: "Beata P." <b...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

> MM mozna jesc ogorki kiszone i kapuste kiszona?
ogorki kiszone i kapuste mozna, co do reszty chyba raczej nie bo sa to
ryzowe produkty ale nie jestem pewna, ryzu z miesem laczyc nie mozna
polecam Ci wysmienity makaron sojowy....ja jestem jego fanka, mozna robic
rewelacyjne chinskie danka
Beata

3. Data: 2003-03-05 12:11:44

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witamy

> [...]
> MM mozna jesc ogorki kiszone i kapuste kiszona? W zadnej tabelce nie
> moglam tego znalesc (mozliwe przeoczenie), a niestety nie potrafie bez
Mozna, nawet trzeba. Pewne badania wykazuja ze zjedzenie kwasniej zeczy
przed weglowodanem obniza mocno Ig.

ale nawet gdyby to byla nie prawda to to i tak IG jest bardzo niski.

> I nastepne pytanie - czy mozna jesc potrawy azjatyckie? Chodzi mi o
> roznego rodzaju papiery ryzowe do zawijania sajgonek, makaron ryzowy,

nie - tylko makaron sojowy ale spawdzaj sklad bo zdazaja sie dziwne historie
generalnie w budkach chinskich jest podawany ryzowy.

musta

Trzymajcie kciuki
Otyłość może mieć związek z inteligencją -moja krytyka
Reklama
MM a karmienie piersia?
Co sądzicie o herbartce Pu_Erh