posilki weglowodanowe?? MM

1. Data: 2003-03-05 14:24:04

Temat: posilki weglowodanowe?? MM
Od: "Homar" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam taki problem, iz bez trudu wymyslam i robie posilki tluszczowe (wiadomo:
jaja, mieso, ryby), jednak nie jestem wstanie wymyslic zadnego dobrego
(smacznego) posilku weglowodanowego NA SNIADANIE (w inne pory dnia mozna cos
tam zjesc - np. kasze gryczana z pieczarkami).
Z gory mowie, iz kanapka z dzemem, otreby z jogurtem, ani serek z warzywami
nie wchodzi w gre.
Jakie wy jecie posilki weglowodanowe??
Bo przeciez nawet taka salatka grecka jest juz posilkiem tlustym...

A jak bym jadl tylko posilki tluste??

Dzieki i czekam na smaczne posilki weglowodanowe :)

2. Data: 2003-03-05 14:48:58

Temat: Re: posilki weglowodanowe?? MM
Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakie wy jecie posilki weglowodanowe??
> Bo przeciez nawet taka salatka grecka jest juz posilkiem tlustym...
sniadanie weglowodanowe to np salatka z fasoli czerwonej z ryba wedzona
pyszna.

> A jak bym jadl tylko posilki tluste??

tez bys schudł

3. Data: 2003-03-05 15:30:01

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> sniadanie weglowodanowe to np salatka z fasoli czerwonej z ryba wedzona
> pyszna.

Chyba jest to jednak posilek tluszczowy (tluszczowo-weglowodanowy), bo
fasola to co prawda weglowodan o niskim IG, ale ryba wedzona to tluszczowy.
Jak sie myle to mnie oswieccie.

Mam jeden przepis na posilek weglowodanowy (albo wlasciwie weglowodanowo -
bialkowy): makaron ciemny z semoliny rurki + bialy ser 0% + oliwki +
pieczarki +co tam jescze chcesz w warzyw + ziola. Bardzo dobry.
To samo moze byc z ryzu ciemnego (tego nie oczyszczonego - chyba uncle ben's
jest taki jeden)

No a wszelkie posilki weglowodanowe najlepiej wlasnie na straczkowych
komponowac - np. soczewica, fasola itp. Gorzej jak nie tolerujesz
straczkowych, jak np ja.

Pozdr
Kafka

4. Data: 2003-03-05 15:37:58

Od: "Musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba jest to jednak posilek tluszczowy (tluszczowo-weglowodanowy), bo
> fasola to co prawda weglowodan o niskim IG, ale ryba wedzona to
tluszczowy.
> Jak sie myle to mnie oswieccie.
ryba to inna sprawa - moze byc - jak twierdzi MM
poza tym fasola ma ig ponizej 35 wiec mozesz ja loczyc z tluszczem

musta

5. Data: 2003-03-06 07:27:05

Od: "Kafka" <i...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ryba to inna sprawa - moze byc - jak twierdzi MM
> poza tym fasola ma ig ponizej 35 wiec mozesz ja loczyc z tluszczem

Zgadza sie - tyle ze Homar napisal, ze z tluszczowymi nie ma problemu : "bez
trudu wymyslam i robie posilki tluszczowe (wiadomo:jaja, mieso, ryby),
jednak nie jestem wstanie wymyslic zadnego dobrego(smacznego) posilku
weglowodanowego NA SNIADANIE "
I stad moja uwaga ze to co podales to posilek W+T. Co do samego posilku nie
mam zadnych zastrzezen, uwazam ze jest jak najbardziej MM.

Pozdr
Kafka

moja walka z kilogramami na MM
[MM] Kiedy efekty?
Witam i pytam [MM]
Trzymajcie kciuki
Otyłość może mieć związek z inteligencją -moja krytyka