ozdoby ogrodowe

1. Data: 2006-03-11 08:14:21

Temat: ozdoby ogrodowe
Od: "h.nowak" <h...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze sie pozbyc marzedzi rolniczych takich jak
plug ,brona , redlo kultywator.Narzedzia te sa przed wojenne i sa wykonane
recznie w kotlinie kowalskiej przez kowala . Do tej pory cieszyly moje oko,
byly poustawiane w ogrodzie ,
troche szkoda odac na zlom, bo to jednak troche historii
Jest jescze konna kopaczka do ziemniakow , ta powstala chyba w latach 50-60
, jest bardzo okazala
Dowiadywalem sie w skladnicy zlomu o ceny,
a wiec za kilo 0,45-0.50 zl
Maszyny sa w Raszynie , Mam mozliwosc transportu na miejsce , w okolice
Warszawy badz dalej
Prosze zainteresowane osoby o kontakt
b...@w...pl

2. Data: 2006-03-11 13:39:06

Temat: Re: ozdoby ogrodowe
Od: "bo" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
w województwie dolnoslaskim w folwarku przy Arboretum
Dendrologicznym w Wojslawicach tworzony jest skansen maszyn
rolniczych. Panskie maszyny napewno by sie tam dobrze "czuly". NIe
jestem osoba uprawniona do zalatwiania takich spraw...poprostu wiem
ze cos takiego jest tam tworzone i ze obecny dyrektor (Tomasz Nowak)
chetnie przyjmuje takowy "zlom". Polecam telefoniczny lub mailowy
kontakt z Arboretum.

3. Data: 2006-03-12 13:13:49

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "h.nowak" <h...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> a wiec za kilo 0,45-0.50 zl
> Maszyny sa w Raszynie , Mam mozliwosc transportu na miejsce , w okolice

Sylwka nie muszę namawiać :-). Jest zdecydowany na Wolę.
Ile w kg tego sprzętu jest ? Podaj jakiś kontakt.
Pozdrawiam - Jagoda (przebudzona po zimie, a tu jeszcze zima (:-( )

4. Data: 2006-03-12 13:23:16

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jagoda napisał(a):
> Sylwka nie muszę namawiać :-). Jest zdecydowany na Wolę.
> Ile w kg tego sprzętu jest ? Podaj jakiś kontakt.
> Pozdrawiam - Jagoda (przebudzona po zimie, a tu jeszcze zima (:-( )

Przepraszam, tworzycie skansen? A może i inne maszyny znajdą przytulisko?
pozdr. Jerzy

5. Data: 2006-03-12 14:10:24

Od: "Jagoda" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Przepraszam, tworzycie skansen? A może i inne maszyny znajdą przytulisko?
> pozdr. Jerzy

Jerzy, przecież znasz nas (:-). Wszystko co stare znajdzie swoje miejsce.
Piwnice wykopane pod całością. Odkryte ogromne kamienne 18 wieczne
fundamenty.
Stropy zalane. Miejsca więc dosyć, a duch stoi na sraży, dając od czasu do
czasu znać o sobie :-).
O skansenie myślimy, zbieramy eksponaty ale najpierw musimy zamknąć budynek.

Pozdrawiam - Jagoda

6. Data: 2006-03-12 17:01:31

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak sie cieszę Jagodo, ze obudziłaś się po zimie.
Jeśli mogę coś powiedzieć to zapewniam,
u Jagody ten sprzęt będzie miał godziwe warunki dalszego życia.
Pozdrawiam wiosennie
grazyna

7. Data: 2006-03-12 18:16:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ps.com agrazka
<a...@o...pl> napisał(a):

> Jeśli mogę coś powiedzieć to zapewniam,
> u Jagody ten sprzęt będzie miał godziwe warunki dalszego życia.

Hejka. Życia po życiu. :-)
Pozdrawiam skansenowo Ja...cki

biała cleome
Rok w ogrodzie
Belamcanda chinensis
Skróty, wyrazy i wyrażenia łacińskie używane w biologii
Jeszcze poważniejszy problem