Re: pachnace

Data: 2002-12-13 23:06:24
Temat: Re: pachnace
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

From: "Cygus" <c...@w...pl>

> Przepraszam pomylka.... "zadzonke" tez pisze sie "sadzonke" przeciez
> zartowalem... z ta sadzonka...nie przystoi na tej grupie zartowac? ale w
> Polsce tylko podobno Miodek nie robi bledow i ktos jeszcze???... wiec
chyba
> nie ma o co kopii kruszyc...:-)* a na chodzenie za bardzo czasu nie mam na
> HODOWANIE tak....
> dysgrafia (słownik języka polskiego)
> rz. ż IIb, blm, psych. med. 'trudności w pisaniu związane z zaburzeniami
> emocjonalnymi i zmianami organicznymi w ośrodkowym układzie nerwowym
> -spowodowane brakiem lata...:-(((((
> [...]
:)
niedawno w jakims przesmiewczym programie uslyszalem dowcip
ze kiedys bylo ewentualnie ze 2-3 dysgrafow/dysortografow
na cala szkole a teraz jest bywa 30 na jedna klase
:)))
a ostatnio wymyslono nowe pojecie dysartmetyki
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

ps.przeciez jezeli masz swiadomosc
ze robisz duzo bledow ( z tych czy innych powodow)
to masz w swoim komputerku narzedzia aby to zweryfikowac