Re: palenie a karmienie

1. Data: 2000-04-17 02:19:29

Temat: Re: palenie a karmienie
Od: Dziubdzius <k...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze moge wyjasnic pare spraw jakie sie przewijaja.
Zapraszam do odwiedzenia tego linku, celem wyjasnienia o jakim swinstwie
w ogole mowimy:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/tobaccobody.ht
ml

A teraz Panie pozwola, ze przejde do szczegolow. Zacznijmy od
oryginalnego postu:

>Author:
> j.bomba <j...@i...pl>

> Mam pytanie: jaki wplyw na pokarm matki ma palenie papierosow?

Wszystkie swinstwa sa w mleku. Wszystkie swinstwa z papierosa sa w
dymie, wiec sa one rowniez w mleku matki niepalacej poddanej wdychaniu
dymu cudzego (np. w ubikacji na porodowce). Pamietajcie, ze w papierosie
nie jest tylko tyton. nie mniej niz 15% to chemikalia podkladane
potajemnie celem utrzymania palaczy w nalogu. Chemikali te nie sa
potrzebne do produkcji. Sluza WYLACZNIE manipulacji nikotyna w dymie.
Patrz tajne dokumenty Philip Morris:
http://www.angelfire.com/nj/papierosy/docspl.html
Philip Morris dodaje w Polsce 265 chemikalii, z ktorych wiele jest
rakotworczych. W tytoniu sa rowniez chemikalia ochrony roslin. Np
zabroniony DDT. Tyton jest sprowadzany z Afryki, i nikt go nie chce
kontrolowac. Rowniez podczas palenia wystepuja reakcje chemiczne.
powstaje radioaktywny izotop Polonu. Ze spalania papieru (bielonego
chlorkami) razem z weglowodanami powstaja dioxyny, najwieksze trucizny
na swiecie (wedlug WHO). Smacznego.

>W jakim stopniu nikotyna przenika
> do mleka i w jakim stezeniu moze tam wystepowac?

100%. Pamietajcie Panie, ze nikotyna naturalnie jest zasolona w tytoniu
(powiedzmy "brudna"). Philip Morris podklada zwiazki amoniaku ktore
reaguja z solami, uwalniajac nikotyne. Dzieki temu PM robi oszustwo typu
Marlboro Lights. Nikotyna uwolniona od soli jest bardziej uzalezniajaca.
Jest nia trudno w takim stanie utrzymac, stad te chemikalia powyzej.
To wlasnie te chemikalia sa szkodliwe. Sztuczka polega na kontroli
chemii dymu a nie papierosa! Chemikalia przenikaja, zwlaszcza u palaczy
biernych. Nikotyna i chemikalia sa obecne rowniez w wodach plodowych,
gdzie robia swoje przez caly czas.

>Czy jeden papieros wyrzadza tyle samo szkody
co 10, czy jednak mniej?

Wysokosc szkod zaczyna sie od razu wysoko. Zatem nie jest to rowny
wzrost (1 papieros = 1, a 10 pap.=10, to blad) Poprawna odpowiedz, moze
byc powiedzmy 1 pap =8, 10 pap = 10) Pamietajcie, chodzi o chemie dymu,
a nie papierosa. Zatem dym szkodzi niepalacym.

>Jakie to w ogole ma skutki? Czy dziecko uzaleznia sie od nikotyny?
> Pytam, bo zetknelam sie z palaca karmiaca matka.

> Pozdrawiam wszystkich
> Ewelina + Olga 5m

Defekty genetyczne, opoznienie rozowju fizycznego (niedotlenienie),
choroby pluc i setki innych.

Inny post:

> Gosia Kalinowska <k...@p...com>
>A palące matki mogłyby na ten czas poświęcić się dla
> dziecka i odstawić te papierochy,jak Mała np.

Nie bardzo. Producenci manipuluja skladnikami papierosow celem
utrzymania w uzaleznianiu. Juz od 1962 roku British American Tobacco
nazywa swoich klientow "narkomanami". Dokumenty j.w.

Inny post:

> Marysia Sieklucka-Kaźmirowska
><m...@s...capital.pl>

>c. Teraz wypalam 1 papierosa dziennie (dwa razy po pół papierosa),
> ale zawsze na spacerze - nigdy w domu. Nic nie usprawiedliwia mojego
>postepowania - wiem o tym
> dobrze (jeszcze karmie piersia Wiki), ale pocieszam sie tym, ze mniej
>ja truje niz gdybym popala w
> ciazy-wtedy wszystko idzie do dziecka, a teraz zdaze sie troche
>wywietrzyc zanim ja nakarmie.
>Wg. mnie duzo gorsze jest palenie w ciazy niz w okresie karmienia.

> Marysia

Twierdze, ze nie. Poprawnej odpowiedzi zreszta nie ma. To zalezy. Tutaj
zwracam uwage, ze chemikalia sa obecne pomimo wywietrzenia, np. w tynku
scian, firankach, na powierzchniach zabawek i wszedzie.

A tak na boku. Na Twojej stronie znalazlem to:
"Heinz - organizacja konferencji na temat zdrowej żywności i
konserwantów" Od kiedy ci miedzynarodowi oszusci produkuja zdrowa
zywnosc? Do swoich cudow laboratoryjnych pakuja nie mniej niz Philip
Morris do papierosow.

Pozrdo

Mirek

Sent via Deja.com http://www.deja.com/
Before you buy.

2. Data: 2000-04-17 05:27:05

Temat: Odp: palenie a karmienie
Od: "Piotr Solarz" <P...@I...COM> szukaj wiadomości tego autora

Dziubdzius <k...@u...net> w artykule
news:8ddsb5$9rk$1@nnrp1.deja.com pisze...

: Rowniez podczas palenia wystepuja reakcje chemiczne.
: powstaje radioaktywny izotop Polonu.

Może na chemii znam się za słabo. W wyniku jakiej reakcji chemicznej i z
jakich substratów otrzymuje się radioaktywny izotop polonu. Być może
tego szukają naukowcy od lat. Reakcja jądrowa w małym 100mm reaktorze.

: Ze spalania papieru (bielonego
: chlorkami) razem z weglowodanami powstaja dioxyny, najwieksze trucizny
: na swiecie (wedlug WHO). Smacznego.

Też mógłbyś coś na ten temat więcej napisać?

Piotrek
--
"Nic w życiu nie jest takim jak powinno - ale sam fakt egzystencji ma
wartość wprost nieskończoną - samo widzenie jednej trawki w słońcu,

3. Data: 2000-04-17 19:25:31

Od: "Cind Y216" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Solarz napisał:

> [...]
> jakich substratów otrzymuje się radioaktywny izotop polonu. Być może
> tego szukają naukowcy od lat. Reakcja jądrowa w małym 100mm reaktorze.

P + O2 --- 2 Po

Jakub R.
m...@p...onet.pl

Plamica Schonleina-Henocha
czy jest mozliwosc wyleczenia wzroku w 100%
Krwawienia międzymiesięczne !
Strona dla studentów medycyny!!!
dobry stomatolog w Warszawie