palnik

1. Data: 2004-03-21 17:23:20

Temat: palnik
Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam po raz pierwszy,
wlasnie umylam kuchenke (mam ceramiczna z palnikami na gaz) i stalo sie cos
dziwnego.Mianowicie caly czas "strzela",tak jak przy wlaczeniu iskra.Co to
moze byc???Co mam teraz zrobic?Nie mam zadnego faceta obecnie w domu.Gaz na
wszelki wypadek odlaczylam.Ale to strzelanie doprowadzi mnie do szalu.
Co to jest?
magda

1. Data: 2004-03-21 19:18:50

Temat: Re: palnik
Od: Grzegorz Janoszka <G...@p...onet.pl-----USUN-TO> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 21 Mar 2004 18:23:20 +0100 I had a dream that madzia <m...@o...pl> wrote:
> [...]
> wszelki wypadek odlaczylam.Ale to strzelanie doprowadzi mnie do szalu.

Odłącz z prądu, to też nie będzie strzelać :)

1. Data: 2004-03-21 19:45:11

Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odłącz z prądu, to też nie będzie strzelać :)
>
> --
> Grzegorz Janoszka odpowiadając POPRAW adres
to juz nie jest takie proste.Podlaczenie do pradu jest gdzies za
piekarnikiem:(:(:(
magda

1. Data: 2004-03-22 09:46:49

Od: "ggs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"madzia" <m...@o...pl> wrote in message
> cos
> na

> to juz nie jest takie proste.Podlaczenie do pradu jest gdzies za
> piekarnikiem:(:(:(
> magda

szukasz rozwiązania czy faceta?:)

ale wracając do tematu: wygląda to tak jakby był na stałe zwarty pobwód
iskrownika od zapalania gazu - czy zapalanie jest " w pokrętle" czy jest
oddzielny przysisk?

GS

1. Data: 2004-03-22 17:08:52

Od: "Nolan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> wlasnie umylam kuchenke (mam ceramiczna z palnikami na gaz) i stalo sie
cos
> dziwnego.Mianowicie caly czas "strzela",tak jak przy wlaczeniu iskra.

No właśnie - umyłaś, a nie przypadkiem wyprałaś? :) Prawdopodobnie dostała
się woda do obwodu iskrownika. Czas leczy rany - trzeba poczekać aż
wyschnie.

1. Data: 2004-03-22 20:21:06

Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nolan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> No właśnie - umyłaś, a nie przypadkiem wyprałaś? :) Prawdopodobnie dostała
> się woda do obwodu iskrownika. Czas leczy rany - trzeba poczekać aż
masz racje,
wyschlo i jest ok...suszylam przez chwile suszarka.Nie pralam,mylam jak
zwykle:)
dzieki
magda

1. Data: 2004-03-22 20:22:01

Od: "madzia" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> ale wracając do tematu: wygląda to tak jakby był na stałe zwarty pobwód
> iskrownika od zapalania gazu - czy zapalanie jest " w pokrętle" czy jest

juz sie wszystko wyjasnilo:).Zalalo sie,tylko nie wiem czym,bo czyscilam
wilgotna szmatka. A faceta tez szukam,ale to juz nie ta grupa;)
pozdr
magda

[reklama] czyszczenie dywanow, usuwanie roztoczy z kanap i materacow
kuchnia elektryczna
RATUNEK DLA DZIECKA!!!
skalniak
jaka moc podgrzewacza?