pamana i forum [OT]

21. Data: 2007-11-26 16:42:47

Temat: Re: pamana i forum [OT]
Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> psds stało się forum, a panama "była" w gazecie. :)

wyjasniam :mam 7 letnie dziecie plci K.

wypowiedz byla z ":-D" ,nie musze biegac po lekarzac aby moje dziecko
nie musialo nosic mundurka ,samo o 2 tygodni go nie nosi(a dostali 3
tygodnie temu) bo nie chce i bardzo mi sie podoba ze w 1 klasie nie
plynie z pradem.
Na ew. pytanie "góry" o mundurek ma gotowa odp:-D
pzdr wszytskich szpiegow i detektywów,
p.

22. Data: 2007-11-26 18:41:20

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Najeżdżając na kolegę z "forum"? Pięknie! :P

Zwłaszcza.

Qra

23. Data: 2007-11-26 20:53:16

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 26 Nov 2007 17:42:47 +0100, pamana napisał(a):

> Na ew. pytanie "góry" o mundurek ma gotowa odp:-D

Jaką??
--
Elżbieta

24. Data: 2007-11-26 23:20:34

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaką??

oficjalna i mniej oficjalna i mam nadzieje ze odp. jej sie nie pomyla :-D
p.

25. Data: 2007-11-27 07:48:19

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie Zwłaszcza, ale gdaMa.

*Habeck*
- Schutzbach

26. Data: 2007-11-27 12:29:00

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Nov 2007 00:20:34 +0100, pamana napisał(a):

> oficjalna i mniej oficjalna i mam nadzieje ze odp. jej sie nie pomyla :-D

A masz jakiś powód żeby jej tutaj nie zacytować??
--
Elżbieta

27. Data: 2007-11-27 14:19:43

Od: pamana <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A masz jakiś powód żeby jej tutaj nie zacytować??

mama wyprala i nie zdążył wyschnąc.
p.

28. Data: 2007-11-27 14:47:58

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana napisał(a):

> mama wyprala i nie zdążył wyschnąc.

Ale faktycznie wyprałaś? Bo wiesz, kto mieczem wojuje od miecza ginie,
jak już siedmiolatkę uczysz kłamania, to miej Cię którykolwiek Boże w
swojej opiece za lat kilka.

BTW Moje starsze dziecko "zniszczyło" * swój mundurek jeszcze pezed
założeniem, z moim błogosławieństwem. Mogę na ten temat podyskutować w
szkole, co mi tam:->
Moje młodsze dziecko nie nosi z premedytacja niebieskiej bluzki pod
mundurkiem, i w razie ewentualnych pytań ma odpowiadać zgodnie z
prawdą "mama mi taką dała". Też ewentualnie moge porozmawiac w szkole o
planowaniu moich zakupów garderobianych.
Ale kłamac to bym dziecka nie uczyła, to sie mści.

*zniszczyło, czyli ponaszywało naszywki. I nosi mundurek, a jakże - w
plecaku( podobno nikt nie mówił, że ma nosić na sobie). A mundurek woła
o pomstę do nieba szyli toto chyba z zapasów jakichs GS-owskich
magazynów, bo teraz już tej tkaniny się nie spotyka na rynku. Za to
cena - hoho.

Justyna
GG 6756000

29. Data: 2007-11-27 16:37:15

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> mama wyprala i nie zdążył wyschnąc.

No ale na następny dzień zdąży wyschnąć - co wtedy powiesz?

Sylwia

30. Data: 2007-11-27 18:45:15

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 27 Nov 2007 15:19:43 +0100, pamana napisał(a):

> mama wyprala i nie zdążył wyschnąc.

i tak codziennie??
--
Elżbieta

syn wegetarianinem?
MI5 Persecution: Faxes Sent to Parliament2 (4222)
Schody w szkole
moje dziecko cały czas je.
O chłopcach dla chłopców