pan sraka

1. Data: 2008-09-15 15:55:24

Temat: pan sraka
Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

zmusilismy tom kurwe rzeby zmieniła nicka, szmata zajebana
teraz będzie Prawuskiem ściera do kanału, do czasu az zdechnie

2. Data: 2008-09-15 16:20:23

Temat: Re: pan sraka
Od: "jim-bim-ber" <s...@d...to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN"
<kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> napisał w wiadomości
> zmusilismy tom kurwe rzeby zmieniła nicka, szmata zajebana
> teraz będzie Prawuskiem ściera do kanału, do czasu az zdechnie

Hitler nie dał rady parchactwu, to ty też nie dasz. Ale próbuj, masz moje
poparcie.

3. Data: 2008-09-15 16:59:22

Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

jim-bim-ber pisze:

> Użytkownik "DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN"
> <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> napisał w wiadomości
>
> Hitler nie dał rady parchactwu, to ty też nie dasz. Ale próbuj, masz
> moje poparcie.
big THX Jimmy :)

4. Data: 2008-09-15 18:39:53

Od: AH=Ksid <o...@o...oo> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN napisał:

> big THX Jimmy :)

ÓÓÓÓ HÓÓÓ HOÓÓÓÓÓÓÓ!!!!!!!

5. Data: 2008-09-16 12:48:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN" <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> wrote in
message news:8qidnaGGX5bxGFPVRVnyhgA@giganews.com...
> zmusilismy tom kurwe rzeby zmieniła nicka, szmata zajebana
> teraz będzie Prawuskiem ściera do kanału, do czasu az zdechnie

Nie ukryjecie się przede mną czerwone parchy.
Mam już dossier każdego, który pajacaował nad moim kompem, garażem, działką,
czy pod moją nieobecnością w moim mieszkaniu.
Mówcie kadisz.

6. Data: 2008-09-16 14:34:52

Od: DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:
> [...]
> Mam już dossier każdego, który pajacaował nad moim kompem, garażem, działką,
> czy pod moją nieobecnością w moim mieszkaniu.

nie masz dossier śmieciarza, który zruchał Syli bachora

7. Data: 2008-09-16 15:04:34

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"DER OBERSTURMBANFUEHRER RAKIETEN" <kópitón_bómba@mirekzdychaj.de> wrote in
message news:m86dnQiCoNCTWVLVnZ2dneKdnZydnZ2d@giganews.com..
.

> nie masz dossier śmieciarza, który zruchał Syli bachora

Bo to nie był śmieciarz.

8. Data: 2008-09-16 16:15:38

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
.

> nie masz dossier śmieciarza, który zruchał Syli bachora

Podobno to Jonkauer.

9. Data: 2008-09-16 17:54:43

Od: AH=Ksid <o...@o...oo> szukaj wiadomości tego autora

> nie masz dossier śmieciarza, który zruchał Syli bachora

ponoc było ich kilku a jeden okropnie chrumkał

co z ostrężyn?
kaczka gotowana
maszyna do kutrowania
płyta indukcyjna - głośność?
szukam wypróbowanego przepisu na sos z...........