panele na drewnianej podlodze ????

11. Data: 2006-05-22 21:07:46

Temat: Re: panele na drewnianej podlodze ????
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

przemek napisał(a):

> łączenia wzdłuż paneli zajmują dużo wiekszą powierzchnie i są to ciągłe
> linie i (przynjamniej teoretycznie) są one mniej widoczne będąc prostopadle
> do okna ale to zależy głównie od jakości samych paneli i tego o ile
> wybrzuszają się brzegi w momencie łączenia ich poprzez klejenie i napinanie
> bądź nabijanie bezklejowych - ta sama zasada obowiązuje np w przypadku
> tapetowania sufitów włóknem bądź tapetą

Aha, dzięki za wyjaśnienia, wezmę pod uwagę na przyszłość :-).

Pozdrawiam
Ewa

12. Data: 2006-05-23 10:13:21

Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

Marek napisał(a):
> Użytkownik "Panele" <p...@u...pl> napisał w wiadomości

> Jak nie skrzypi i nie ugina się to dlaczego chcesz dawać na nie badziew w
> stylu "panele"... Najlepsze panele gorsze niż deski. Weź ekipę cykliniarza i
> lakiernika i kłopot z głowy - podłoga jak nowa

Ja też tak na początku chciałem zrobić. Ale jak już po długich
poszukiwaniach udało mi się znaleźć cykliniarza który wziąłby się za
stare deski to usłyszałem że płacę z góry a oni nie odpowiadają za
efekt. Dałem sobie spokój i położyłem panele.

Pozdrawiam
Marcin Lubojański
www.tramping.slask.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

13. Data: 2006-05-23 10:29:43

Od: u...@d...invalid szukaj wiadomości tego autora

Marek wrote:
> [...]
> stylu "panele"... Najlepsze panele gorsze niż deski. Weź ekipę cykliniarza i
> lakiernika i kłopot z głowy - podłoga jak nowa

Niestety nie zawsze sie da. W starych kamienicach deski są przybijane
setkami gwoździ do legarów. Cykliniarz sie nie zgodzi 'pojechać' po
takiej podłodze. Szybciej i taniej było położyć panele niź wyrywać te
gwoździe.

14. Data: 2006-05-24 22:21:55

Od: "Marek" <m...@-...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <u...@d...invalid> napisał w wiadomości
> [...]
> setkami gwoździ do legarów. Cykliniarz sie nie zgodzi 'pojechać' po
> takiej podłodze. Szybciej i taniej było położyć panele niź wyrywać te

Fakt, gwoździe powinny być w szprosach... nie wiemy jednak jak jest u autora
wątku...

Pozdrawiam
Marek

15. Data: 2006-05-25 09:27:41

Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fakt, gwoździe powinny być w szprosach... nie wiemy jednak jak jest u
autora
> wątku...
>
> Pozdrawiam
> Marek

U mnie gwoździe są niestety :(
Decyzja jest taka, że panele kupione, płyty (zielone) też i wkrótce
kładziemy :))
b.

termometr bezprzewodowy
antresola