panele zasłonowe

1. Data: 2006-02-26 14:42:22

Temat: panele zasłonowe
Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie!
mam problem - bardzo podobają mi się dekoracje na okna z tym że nie wiem
dokładnie jaka jest ich nazwa - chodzi o takie jakby panele na okna, jednak
nie
są to tradycyjne panele na same szyby tylko wiszące na karniszu "sztywne"
firanki :)

domyślam się, że są to _panele zasłonowe_ ale wpisując w googla niestety
wyników
jest niewiele.. może jest na to inna nazwa?

chodzi o coś takiego: www.dekoracjeokien.pl/panele/panele_3x.jpg

jeśli ktoś się zna na tym, ktoś widział (baardzo chętnie w Krakowie) proszę
informację :)

Pozdrawiam serdecznie,
Ewela

2. Data: 2006-02-26 15:58:39

Temat: Re: panele zasłonowe
Od: "ania" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska"

> chodzi o coś takiego: www.dekoracjeokien.pl/panele/panele_3x.jpg
>
> jeśli ktoś się zna na tym, ktoś widział (baardzo chętnie w Krakowie)
> proszę
> informację :)

nie moge sobie przypomniec nazwy - ale bede caly czas myslec - kiedys sie
tym interesowalam i mam gdzies katalog firmy ktora robila takie rzeczy - ale
5 lat temu kosztowalo to majatek, mozna to troche zamienic na takie firanki
z obciaznikiem na dole, ale to co innego

w tym systemie byly i zaslony z tworzywa sztucznego i nawet szklo
firma ktora to miala w ofercie produkowala tez karnisze - takie rury z
zabkami w srodku - pod rura (teraz juz takie sa ale wtedy tylko oni... no
nic ide szukac katalogu)

ania ----------------------------
www.aem.pl GG: 1145538
143 spiace kucyki, bo zle odzywiane

3. Data: 2006-02-26 16:14:07

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

byłabym bardzo wdzięczna za pomoc :)
skoro 5 lat temu było to takie drogie teraz może jest taniej... oby ;-)

4. Data: 2006-02-26 18:19:58

Od: "Małgorzatka+" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" napisał

Coś takiego znajdziesz w Ikea - http://glinki.com/?l=tamq2d

--
Małgorzatka

5. Data: 2006-02-26 18:59:44

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Feb 2006 19:19:58 +0100, Małgorzatka+ napisał(a):
> Użytkownik "mufaska" napisał

> Coś takiego znajdziesz w Ikea - http://glinki.com/?l=tamq2d

dzięki ale w IKEI jest bardzo mały wybór :)
pozdrawiam i czekam na jeszcze ;)

6. Data: 2006-02-26 21:30:49

Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mufaska napisał(a):

> dzięki ale w IKEI jest bardzo mały wybór :)
> pozdrawiam i czekam na jeszcze ;)

Wpisz w google słowo wertykale :)

--
spp

7. Data: 2006-02-26 21:51:43

Od: mufaska <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 26 Feb 2006 22:30:49 +0100, spp napisał(a):

> Wpisz w google słowo wertykale :)

to nie są wertykale :)
na innym forum ktoś podpowiedział że to są zasłony-ekrany... rzeczywiście
znalazło kilka, np: http://www.nowoczesnedekoracje.pl/oferta/ekrany/

8. Data: 2006-02-27 10:19:27

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mufaska" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]wiszące na karniszu "sztywne" firanki :)

Ja mam po lamersku powieszone zwykłe prostokąty materiału na zwykłym
karniszu typu rurka :> Drzewiej bywały usztywnione na dole listewką
(konkretnie to taką przezroczystą giętką rurką do rolet, bo mi zależało,
żeby nie prześwitywało przez przezroczystą organzę - normalnie wszywa się
aluminiowy płaskownik), ale że się koci tym kijaszkiem namiętnie bawili,
wyjęłam i wisi luzem. Jak smarkoteria zmądrzeje, to jeszcze wywalę zasłony i
powieszę sobie roletę rzymską z dobranej tkaniny, będzie miodzio :)

Pozdrawiam
H. (który to już raz robię w chałupie coś, co pół roku później widnieje we
wszystkich gazetach wnętrzarskich? ;)
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

9. Data: 2006-02-27 10:23:28

Od: g...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Feb 2006 11:19:27 +0100, Hanka Skwarczyńska napisał(a):
Drzewiej bywały usztywnione na dole listewką > (konkretnie to taką
przezroczystą giętką rurką do rolet, bo mi zależało,

a gdzie taką rurkę kupić?
w sklepach z firanami>?

10. Data: 2006-02-27 10:41:48

Od: Hanka Skwarczyńska <anias@[asiowykrzyknik]wasko.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...] a gdzie taką rurkę kupić?
> w sklepach z firanami>?

Nawet u mnie na wsi jest w każdym lepszym :) a już na pewno w takich, gdzie
szyją zasłony. Kupuje się toto na metry (występuje w odcinkach bodaj 3m) w
cenie rzędu 3zł/mb. Z tym, że jest giętkie (prawdziwe przeznaczenie to chyba
usztywnienie "pośrednie" w roletach rzymskich) i ciężkiej tkaniny może nie
usztywnić wystarczająco, wtedy lepsza byłaby ta aluminiowa listewka, która
a) jest sporo cięższa (to przezroczyste właściwie nic nie waży) oraz b) nie
zgina się. U mnie służyło jako wsparcie dla organzy, która sama z siebie
wisi płasko, na wypadek, gdyby szwy "pociągnęły" rogi materiału.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.

Wykup zadłużonego mieszkania od spółdzielni
Pokój dla dziadka ...
jak zrobic szafke ?
bańki mydlane
Problem z elektryka...