panga?

41. Data: 2008-12-22 08:12:12

Temat: Re: panga?
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> No przecież Ci wyjaśniłam - ale biologicznie, więc może nie
> zrozumiałaś :)

Moze ;)
Jeszcze kombinowalam tak: 20% z wierzchu i 20% od spodu (bo filet jest
pzreciez plaski, a glazura jest z obu stron)

th

42. Data: 2008-12-22 08:13:56

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha pisze:

> Spoko, ja dziś w Leclercu widziałam mola (mklika?) uwijającego się
> wśród kartonów z ryżem. Muszę swój ryż przejrzeć, czy aby czegoś do
> domu nie przyniosłam. Albo obkleję taśmą na jakiś czas - larwy pewnie
> potrzebują tlenu do oddychania ;)

Iii tam, larwy (nie wiem, czyje, nie pytalam) to ja widzialam w
fabrycznie zamknietych opakowaniach migdalow ;) Zyly, mialy sie dobrze.

th

43. Data: 2008-12-22 08:21:25

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Theli pisze:

> dwustu koniec cytata ;)

No to procent matematycy wymyślili właśnie po to, żeby było wszystko
jedno czy w 100, czy w 200 g :-)

Stalker, chyba że chodzi o taki chwyt że w 100 gramach jest 82%, a w
następnych 100 0%? :-)

44. Data: 2008-12-22 08:44:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 23:40:19 +0100, artustas napisał(a):

> To cukier, sól, ryż, kasze, mąkę itp. tylko to w Tesco kupujesz?.

Tak - kupuję tam tylko sypkie. I to tylko przy okazji wizyty w Galerii
Echo, która jest w tym samym obiekcie. Czyli ze 4 razy w roku.

> Tesco to raczej w 70-80% "market żywnościowy".
> Żałosne

Co żałosne? - że żywnościowy?
Daj spokój, żywność kupuje się w małych, zaufanych sklepach, szczególnie
mięso - kupuje w masarni moich dobrych znajomych oraz drugiej - byłego
ucznia: dzwonię i mam :-)

45. Data: 2008-12-22 08:51:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 21 Dec 2008 23:36:47 +0100, Aicha napisał(a):

> [...]
> wśród kartonów z ryżem. Muszę swój ryż przejrzeć, czy aby czegoś do
> domu nie przyniosłam. Albo obkleję taśmą na jakiś czas - larwy pewnie

Wystarczy trzymać w torebkach foliowych zamkniętych. ja tak robie. Jeśliby
się coś przywlokło, to pozostanie w torebce i można wyrzucić bez
rozsiewania.

> W kosmetykach też? ;)

Te wielkie regaliska z kosmetykami w Tesco nazywasz eleganckimi? - wszystko
poprzewracane, obmacane tysiące razy, rozpakowane... Kosmetyki kupuję w
perfumerii, takiej, gdzie pani podaje - mam postkomunistyczne
przyzwyczajenia ;-)
A proszki do prania i art. czyszczące - w Lidl, bo tańsze i lepsze, a i po
drodze akurat.

> Pisałam bardziej "ku potomności" - zresztą wcześniej to rozmrażanie
> rzekomo świeżych ryb też rzuciło mię się na oczy.

Co mi tam, dwa razy w roku mogę sie narazić dla idei - jeśli chodzi o
pangę. A jak kupię te rozmrożone ryby i od razu przyrządzę, to nic złego.

46. Data: 2008-12-22 09:18:19

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Theli" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wiem, nie musisz mi tlumaczyc, czym jest glazura.
> Ja, jako skromny matematyk, nie rozumiem, dlaczego z 20% robi sie nagle
40%.

No bo 20% wagi jest w jednym filecie, a pismak może dotarł do statystyk, w
których jak byk stoi, że jeden klient bierze średnio dwa filety :-)

--
"Żałuj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

47. Data: 2008-12-22 09:47:57

Od: jadrys <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Daj spokój, żywność kupuje się w małych, zaufanych sklepach, szczególnie
> mięso - kupuje w masarni moich dobrych znajomych oraz drugiej - byłego
> ucznia: dzwonię i mam :-)

A ci sklepikarze? Skąd to mięso mają? Z produkcji własnej? Chyba trzeba
wreszcie spojrzeć prawdzie w oczy: Dziś niema już tzw. zdrowej żywności..

48. Data: 2008-12-22 13:40:22

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <s...@s...nie> napisał w wiadomości

> Pod warunkiem, że WIE co je. Jeśli tak jest to se może i papier toaletowy
> jeść, jeśli akurat wychodzi mu taniej, czy "zdrowiej".
>
> Wiesz, że panga to "tucznik", ale ci nie przeszkadza? Proszę bardzo...

A Ty czym się żywisz? Energią słoneczną?

Qra, i świnia tucznik i głupia kura też żre bele co

49. Data: 2008-12-22 20:02:22

Od: "sp-lkh" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panga to jak wyrób czekoladopodobny

50. Data: 2008-12-23 08:33:06

Od: Stalker <s...@s...nie> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> A Ty czym się żywisz? Energią słoneczną?

Miłością Qro droga, miłością :-)

> Qra, i świnia tucznik i głupia kura też żre bele co

No, ale może jedne żrą bardziej bele co niż inne :-)

Stalker

Jak spienić mleko ?
JADLEM...
VIVAT !!!