pani do pomocy

61. Data: 2005-03-24 12:09:45

Temat: Re: pani do pomocy
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Margola" wrote

> I JESZCZE NIE MYJESZ OKIEN????
>
> Skandal, normalnie ;)

Ja się tak dobrze zorganizowałam, że okna mam już umyte od wakacji;)

Małgosia

62. Data: 2005-03-24 12:11:36

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@a...pl> napisał w wiadomości

> "Margola" wrote

> Ja się tak dobrze zorganizowałam, że okna mam już umyte od wakacji;)

Coś mi mówi, z ejednak za miessiąc odkryjesz na nich wiele smug i cieni oraz
kropelek ;) No nie uwierzę w ciężarówkę, która nie pucuje szyb !

Margola

63. Data: 2005-03-24 12:13:04

Temat: Re: [ot] Kotlet i ja
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <M...@M...pl> napisał(a):

> Siiiwaaaaaa .... zaproś mnie kiedyś ..... (obiecuje nic nie powiedzieć na temat
> organizacji, wyglądu czy czystości) ale chcę spróbować tych wege kotletów.

Wiesz, u mnie to nie jest kwestia organizacji... Po prostu COŚ wyrzuca
moje jestestwo z kuchni. Ja już idę sprawdzić, czy coś nie nie
przypala, a tu głos wewnętrzny pyta: czy NA PEWNO chcesz tam wejść?
Nie musisz po drodze czegoś sprawdzić? Nie wchodz tam! Tam jest
NUDNO... I po kotletach ;)

Ja nie gotuję dobrze -- więc _moje_ kotlety nie są reprezentatywne...

> Pozdrawiam
> MOLNARka ... śjakoś nie wierzę, ze moga byc tak dobre jak świńskie

One są podobno INNE. Można je rozpatrywać w kategorii placek jarzynowy
mały. Nie upieram sie przy tym kotlecie. Falafela jadłaś kiedyś? To
kotet z grochu jest, jak dla mnie za suchy, ale też dobry.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

64. Data: 2005-03-24 12:16:43

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Margola <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> napisał(a):

> No nie uwierzę w ciężarówkę, która nie pucuje szyb !

O bosz. Wiedziałam, że ja to przez fragmentację plechy się
rozmnożyłam...

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

65. Data: 2005-03-24 12:16:51

Od: "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> O bosz. Wiedziałam, że ja to przez fragmentację plechy się
> rozmnożyłam...

Istnieje też możliwosć, że jesteś z innej bajki ;)

Margola

66. Data: 2005-03-24 12:42:22

Temat: Re: [ot] Kotlet i ja (was: pani do pomocy)
Od: "Bischoop" <e...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> zagęszczam bułką tartą albo płatkami owsianymi (wspólczesne), dodaję
> podsmazoną cebulkę i przyprawy (sol, pieprz ziołowy, majeranek etc.).
> Celubke smażę na większej ilości oleju, bo potem są takie bardziej
> mokre. Obtaczam otrzymaną paprałę w bułce tartej, smażę na oleju
> kujawskim. Wyrzucam zwęglone. Wietrzę. Biorę drugą patelnię smażę na
> oleju kujawskim.
> Umieram z wrażenia na widok kuchni i zlewozmywaka.
> Mężnie znoszę uwagi typu: czy musiałaś wybrudzić wszystkie garnki.
> Studzę kotlety, pakuję do lodówki, zjadam sukcesywnie.

Ja pierdziele, i tak codziennie jakis obiad robisz....?

67. Data: 2005-03-24 12:44:22

Od: "Bischoop" <e...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "duszołap" wrote
>
> Ja się przerzuciłam na rondelki - tańsze są. A poza tym nie muszę lecieć
od
> razu jak czajnik zacznie gwizdać.

Hehehehe, z moja TZ tez tak ustalilismy ze bedzie lepiej, gotowac w rondelku
bo nagminnie palimy czajniki.

68. Data: 2005-03-24 12:44:31

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bischoop <e...@u...pl> napisał(a):

> Ja pierdziele, i tak codziennie jakis obiad robisz....?

Nie, no skąd! Napisałam, że w cyklu tygodniowym!

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

69. Data: 2005-03-24 12:46:22

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcę rzucić pl.soc.rodzina w diabły, ale Twoje posty siwa mnie niestety
powstrzymują:

> Nie, no skąd! Napisałam, że w cyklu tygodniowym!

A włączasz sobie w komórce przypomnienie?

puchaty

70. Data: 2005-03-24 12:47:33

Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany Bischoop, to naprawdę Ty, czy ktoś się pod Ciebie podszywa?:)

Małgosia

Dzisiejsza mlodziez
Dzisiejsza młodzież
co w rodzinie dobrego?
Rozstanie rodziców - jak wytłumaczyc dziecku ?
Wyzale sie...