panna cotta

11. Data: 2006-01-12 10:38:32

Temat: Re: panna cotta
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Jan 2006 08:05:12 +0100, aniared
<a...@n...pl> wrote:

>"Panna cotta" to zdaje się gotowana śmietanka. Bez buraków. ;)
>No, taki pudding.

Aniu, zdajesz sobie sprawe, ze tu, w tym kraju puddingow, to np
jednym z popularniejszych puddingow na naszej polnocy jest leek
pudding, czyli pudding z porow. swoja droga, dobrze zrobiony jest
pycha, takze samo steak and kidney pudding, tyle, ze ja cynaderek
nie toleruje wo gole, wiec omijam...

Pierz, co tylko tak sobie miesza... :P
K.T. - starannie opakowana

12. Data: 2006-01-12 10:39:45

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Jan 2006 10:54:14 +0100, "Marek W."
<U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU
.UplU> wrote:

>U?ytkownik "BasiaBjk" <b...@q...pl> napisa? w wiadomo?ci

>Cóz... pomys?owosc przemys?u spozywczego potrafi zaskoczy?..;)))
>
>M.

E tam pomyslowosc, poplamili sie raz i maja barwnik naturalny.
jeszcze czesto jest uzywany kolorek, co wychodzi zes korek
czerwonych winogron, ale to juz inny odcien :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

13. Data: 2006-01-12 10:44:59

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Misiek napisał(a):

> nie dosc ze Panne na surowo zjada to do tego jeszcze jakas cotta (po polsku

Cotta to właśnie gotowana, więc nie na surowo tę pannę zje ;-).

Ludek, napisz czy Ci smakowała, bo u mnie tez w lodówce czeka ten jogurt
:-).

Ewa

14. Data: 2006-01-12 10:52:36

Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea napsal(a):

> Ludek, napisz czy Ci smakowała, bo u mnie tez w lodówce czeka ten jogurt

Panienka Cotta nie byla obrzydliwa, w miare mi smakowala. Po prostu jak
kazdy inny jogurt tej firmy, nie odbiega ani w jedna strone.

Ludek

15. Data: 2006-01-12 10:55:18

Od: Ludek Vasta <q...@X...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napsal(a):

> Panna cotta to doslownie "gotowna smietana",...slowo daje :)

A jestesmy w domu. Wiec tylko nazwa obca, zeby sie myslalo, jakie cudo
jest zawarte w pudelku... Ciekawe, czy we Wloszech sprzedaja "Jogurtino
Jogobello - Apetito Gotowitto Smietanitto"...

Ludek

16. Data: 2006-01-12 11:09:04

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson napisał(a):

> Aniu, zdajesz sobie sprawe, ze tu, w tym kraju puddingow, to np
> jednym z popularniejszych puddingow na naszej polnocy jest leek
> pudding, czyli pudding z porow.

A ja bym pomyślała, że to jakiś cieknący (?) pudding :P.
Ale jogurt porowy pewnie całkiem niezły by mógł być :).

--
Ania

"Early to rise, early to bed, makes a man healthy, wealthy and dead"
[Rincewind, The Light Fantastic]
http://www.aniared.blog.onet.pl

17. Data: 2006-01-12 11:10:01

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):

> Cóz... pomysłowosc przemysłu spozywczego potrafi zaskoczyć..;)))

Chyba lepiej buraki niż te małe robaczki, którymi barwią soki (jak się
toto nazywa? Dziurę w pamięci mam...)

18. Data: 2006-01-12 11:32:44

Od: "Marek W." <U...@U...o.cUz.t.aU.UnosUpamU.UonUetU.UplU> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aniared" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

> Chyba lepiej buraki niż te małe robaczki, którymi barwią soki (jak się
> toto nazywa? Dziurę w pamięci mam...)
>
> --
> Ania

Koszenila :)))

o to ci zapewne chodzi :))

M:)

19. Data: 2006-01-12 11:37:57

Od: aniared <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek W. napisał(a):

> Koszenila :)))
>
> o to ci zapewne chodzi :))

Dokładnie tak, nazwa całkiem miła :).

20. Data: 2006-01-12 11:38:35

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

aniared napisał(a):

> Dokładnie tak, nazwa całkiem miła :).

Z szenila sie kojarzy, a ta mila jest :)

th

Prosba o opinie/makaron do lasagne
garnki
Obiad słomianego wdowca;)
Patelnia dwustronna do naleśników
ziemniaki z kapustą po indyjsku, ktoś zna przepis?