Re: papierosy

From: "Towar" <t...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.uzaleznienia
Subject: Re: papierosy
Date: Wed, 19 Feb 2003 10:39:06 +0100

Użytkownik "anissta-lavista" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:b2trq8$e22$1@news.onet.pl...
> witam wszystkich!
> rzucam wlasnie papierosy i postanowilam tu napisac, bo moze ktos podzieli
> sie doswadczeniem albo jakimis radami.wczoraj byl pierwszy dzien, ale sie
> neistety zlamalam.dzis probuje na nowo i teraz tj.wieczorem wiem juz ze
ten
> dzien moge zaliczyc do udanych. ale chcialam sie zapytac, bo moze ktos tez
> rzucal juz ten glupi nalog i moze jakos doradzi. co robic zeby tak ciagle
> nei jesc! nei chce wyjsc z papierosow a wejsc w obzarstwo!!probuje nie
> [...]
W sumie nigdy nie chcialem rzucac papierosow, ale ostatnio sobie zrobilem
test, czy bylbym w stanie. Niepalilem 3 dni i w sumie ani razu nie ciagnelo
mnie tak, zebym musial wyskoczyc po papierosy do kiosku.
Jak mi sie chcialo palic, to jadlem cos (mi to akurat nie przeszkadza, bo
mam dobry metabolizm), albo zapalalem kadzidelko jakies, no i trzeba sobie
znalezc zajecie. Najgorzej jest po jedzeniu, albo przy kawie, czyli w
sytuacjach gdzie papieros jest juz norma, ale i to imho da sie opanowac.

Powodzenia