papryczki

1. Data: 2007-08-03 16:31:52

Temat: papryczki
Od: "EL G FRESH" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanko odnośnie papryczek chilli zalane oliwa z oliwek i przechowywane
w butelce w lodówce.

Oliwa z krystalicznej zrobila sie taka metna no i taka gesta, no wiec
otworzylem butelke bo mysalem ze moze kiśnie albo coś w tym stylu. No i nie
wiem czy dobrze zrobilem.
Pytanie: Trzymac dalej w lodowce? czy nadaja sie juz tylko do wyrzucenia?

Robil ktos wogole tak z papryczkami albo z jakimis ziolami? niech napisze
jak to robic.
Dziekuje :)

2. Data: 2007-08-03 16:49:46

Temat: Re: papryczki
Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

EL G FRESH <e...@g...pl> napisał(a):

> Mam pytanko odnośnie papryczek chilli zalane oliwa z oliwek i
przechowywane
> w butelce w lodówce.
>
> Oliwa z krystalicznej zrobila sie taka metna no i taka gesta,

Oliwa w niskich temperaturach zawsze krzepnie i mętnieje. Taka jej uroda. Po
ogrzaniu - płynność i przejrzystość powraca.Tak już jest.

Ania

3. Data: 2007-08-03 17:02:19

Od: "EL G FRESH" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oliwa w niskich temperaturach zawsze krzepnie i mętnieje. Taka jej uroda.
> Po
> ogrzaniu - płynność i przejrzystość powraca.Tak już jest.
>
> Ania

Ale nie przeszkadza to, ze otworzylem butelke?
Chodzi mi glownie o to zeby oliwa z oliwek zrobila sie ostra tzn, aby
papryczki "puscily" swoj aromat.

4. Data: 2007-08-03 18:59:13

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

EL G FRESH <e...@g...pl> wrote:
> [...]
> wyrzucenia?
> Robil ktos wogole tak z papryczkami albo z jakimis ziolami? niech

Ja robiłam, też z papryczką chilli, ale nie przyszło mi do głowy, żeby to
trzymać w lodówce. Po prostu stało sobie w ciemnej butelce na szafce.
A jak wyszło? Ostre piekielnie, ale fakt, że buteleczka z oliwą była
niewielka, a papryczka spora.

M.K

5. Data: 2007-08-04 10:37:25

Od: "EL G FRESH" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> trzymać w lodówce. Po prostu stało sobie w ciemnej butelce na szafce.
> A jak wyszło? Ostre piekielnie, ale fakt, że buteleczka z oliwą była

Oki dzieki za podpowiedzi :) poczekam i zobacze co to z tego wyjdzie za
jakies 3 tygodznie :)

Pomidorki koktajlowe
tort
Łyżka dziegciu w beczce miodu - herbata i galaretka
self-rising flour - znowu
weki- mały problem