papryka konserwowa

1. Data: 2003-08-12 21:26:45

Temat: papryka konserwowa
Od: "gosiatek" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od jakiegoś czasu czytuję grupę, prarę przepisów wypróbowałam, wszystko
wychodzi jak trzeba, a teraz zwracam sie z prośbą o przepis na niezbyt ostrą
zalewę do papryki konserwowej. Z góry dziekuje i pozdrawiam.

1. Data: 2003-08-12 22:19:19

Temat: Re: papryka konserwowa
Od: b...@o...pl (Bacia) szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ mam działkę i sad jestem obecnie na etapie robienia
przetworów.Robiłam już buraczki w zalewie, paprykę, pomidory i różne
sałatki. Podam Ci mój przepis na paprykę

1kg papryki{najlepiej różnokolorowej}
0,5 l octu 10%
1.5 l wody
1 łyżka soli
2 łyżki cukru
ziele ang. , liść laurowy ze 3 sztuki

Paprykę wsadzić do gorącej wody na 5 minut
Zagotować zalewę.
Paprykę do słoika + zalewa+na wierzch 1 łyżka oleju.
Gotować 5-10 minut.
Beata.

1. Data: 2003-08-13 09:08:21

Od: "Megi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Paprykę wsadzić do gorącej wody na 5 minut
> Zagotować zalewę.
> Paprykę do słoika + zalewa+na wierzch 1 łyżka oleju.
mak podobny przepis z tym, że ja papryki nie gotuję a zalewam, wrzącą
zalewą, zamykam i słoik do góry dnem.
Kiedyś ugotowałam i papryka się rozwaliła
Megi

1. Data: 2003-08-13 09:31:05

Od: "Anna Pajak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"gosiatek" <g...@W...pl> wrote in message
> [...]
ostrą
> zalewę do papryki konserwowej. Z góry dziekuje i pozdrawiam.

Dotychczas tylko podczytywałam Wasza grupę, ale tym razem może się przydam.
Pyszna, delikatna i jędrna papryka wychodzi z przepisu mojej kolezanki:

Paprykę pokroić, ułozyć w słoikach. Zalać zalewą przygotowaną z
następujących składników:
1 litr wody, 1 szklanka octu, szklanka cukru, 1 łyżka miodu,1 łyżeczka soli,
listek laurowy, ziele angielskie.
Zalewę zagotować, zalać nia przygotowane słoiki z papryką, pasteryzować 20
minut.

Nie pomiń miodu w składnikach zalewy, daje taki fajny smaczek.

Smacznego
Anka

1. Data: 2003-08-13 10:45:17

Od: "Gosiatek" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> minut.
>
> Nie pomiń miodu w składnikach zalewy,  daje taki fajny smaczek.

Serdecznie dziękuje za wszystkie przepisy, papryki mam kilka kilogramów, więc
zapewne starczy, aby skorzystać z każdego przpisu.

Pozdrawiam Goska

1. Data: 2003-08-13 10:48:47

Od: "" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> następujących składników:
> 1 litr wody, 1 szklanka octu, szklanka cukru, 1 łyżka miodu,1 łyżeczka soli,
SZKLANKE CUKRU ? nie za duzo?

1. Data: 2003-08-13 12:16:28

Od: "Anna Pajak" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@o...pl> wrote in message

> SZKLANKE CUKRU ? nie za duzo?

Nie za dużo, papryczka robi się taka słodkawo-ostra. I ten posmak miodu.
Warto spróbować. W każdym razie przepis wśród moich znajomych i rodziny
rozchodzi sie jak świeże bułeczki. Teraz wszyscy robia paprykę w ten sam
sposób, właśnie według tego przepisu.

Pozdrowienia
Anka

1. Data: 2003-08-13 13:30:36

Od: "Gosiatek" <g...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Warto spróbować. W każdym razie przepis wśród moich znajomych i rodziny
> rozchodzi sie jak świeże bułeczki. Teraz wszyscy robia paprykę w ten sam

Oczywiście spróbuje, zapewne będzie łagodniejsza z większą ilością cukru.
pozdrawiam Gośka

Kabaczki - co pysznego da sie zrobic?
pomidory konserwowe
Serek homogenizowany - domowa metoda?