_(?)_ paraliż

61. Data: 2007-10-02 13:44:45

Temat: Re: _(?)_ paraliż
Od: "Hanka " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Krużel <f...@g...pl> napisał(a):

> w kontekście myszy w piekle, pomyślałem, że być może pomyślałaś
> o piekle pełnym ludzi, i myśl była tak straszna, że natychmiast
> poszukałaś czegoś śmiesznego dla rozładowania lęku...

Wiesz, dla mnie myszy w piekle są bardziej - jednak - realne, niż obraz
piekła pełnego ludzi...

[ Rzecz jasna, aby być konsekwentną, powinnam teraz zapytać:
a co to jest piekło? ]

> no i co, nadaję się na psychologa?

Hmm - muszę Cię poddać obserwacji.

:)

62. Data: 2007-10-02 14:46:38

Od: Marek Krużel <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 02 Oct 2007 13:44:45 +0000, Hanka napisze:

> Wiesz, dla mnie myszy w piekle są bardziej - jednak - realne,
> niż obraz piekła pełnego ludzi...
>
> [ Rzecz jasna, aby być konsekwentną, powinnam teraz zapytać:
> a co to jest piekło? ]

dopiero teraz? to o jakie piekło chodziło?

> Hmm - muszę Cię poddać obserwacji.
>
> :)

:)

Re: Bluzg poleca
Re: Malutkie podstawy
Bluzg poleca
Mylenie rzeczy nieprzyjemnych z niepotrzebnymi
Unikanie wygody, utrudnianie sobie zycia