paraliz? skurcze?

1. Data: 2004-06-29 23:02:37

Temat: paraliz? skurcze?
Od: "lucid [Tomek]" <t...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

przepraszam, nie wiem jak sie o to spytac, a co dopiero poszukac w archiwum
grupy...

Otoz mam pewien problem. Powiem tak, jak spi sie na jednej rece, ktora jest
caly czas przygnieciona itp, to ona tak nieprzyjemnie dretwieje, takie
mrowki jakby przechodzily w srodku, nie mozna ja przez chwile ruszac i takie
cieplo czuc w srodku, takie bardzo nieprzyjemne uczucie..

Mam nadzieje ze ktos zrozumial o co chodzi.

no i teraz moj problem, mniewam takie cos coraz czesciej w nocy :( Co 2-3
noc sie budze, nie moge ruszac obiema rekoma (glownie okolice dloni) i mija
dobre pare minut zanim mi to przechodzi.

I wkoncu pytanie, czy to poprostu brak jakies witaminy, czy cos
powazniejszego?
Z poczatku myslalem ze poprostu zle w nocy spalem, ale raczej to wykluczam,
bo zbyt czesto mi sie to ostatnio zdarza...

pozdrawiam,
Tomek

2. Data: 2004-07-01 08:18:20

Temat: Re: paraliz? skurcze?
Od: "Szachysta" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję udać się najpierw do dobrego neurologa.

pozdrawiam
Szachysta

na przytycie
pęcherz w krtani