parapety???? bo musza byc przed paprapetówką!!!!

1. Data: 2003-09-17 10:15:08

Temat: parapety???? bo musza byc przed paprapetówką!!!!
Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiam sie nad parapetami do nowego mieszkania. Podłogę mam debowa
(klepke). Myslalam, ze parapety wtedy tez z drewniane. Macie moze
drewniane parapety? To gdzie ich szuakc w warszawie. Czytalam tez o
konglomeratach - takich kamiennych. Co mi radzicie? Nie mam duzych
firanek i zasłon - i chce je miec dobre parapety. Napiszcie jakie macie
z nimi doswiadczenia:confused: Moze macie równiez namiary na
"Parapetników"

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-09-17 10:29:33

Temat: Re: parapety???? bo musza byc przed paprapetówką!!!!
Od: Michal Sobkowski <m...@f...poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik izabela napisał:
> Zastanawiam sie nad parapetami do nowego mieszkania. Podłogę mam debowa
> (klepke). Myslalam, ze parapety wtedy tez z drewniane. Macie moze
> drewniane parapety?
Mam. Sosnowe, klejone warstwowo, pomalowane dębową lakierobejcą Bondexa.
Żadnych problemów.

> To gdzie ich szuakc w warszawie.
Najlepiej zamówić u stolarza.

Michał

--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/private/users/msob.html

1. Data: 2003-09-17 12:03:20

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

izabela wrote:

> [...]
> firanek i zasłon - i chce je miec dobre parapety. Napiszcie jakie macie
> z nimi doswiadczenia:confused: Moze macie równiez namiary na

Ja mam po prostu blaty kuchenne :-) Przycięte i pomalowane od spodu na
olejno (papier z reklamą był :-/) Nie mogłem dostać nic w kolorze olchy a
mam baaardzo szerokie parapety (stare budownictwo) Blat pasuje idealnie.
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2003-09-17 14:33:34

Od: "misiek " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

izabela <u...@d...idealny.pl> napisał(a):

> [...]
> firanek i zasłon - i chce je miec dobre parapety. Napiszcie jakie macie
> z nimi doswiadczenia:confused: Moze macie równiez namiary na

chyba najciekawszy dostawca parapetów w okolicy W-wy tel. 722-01-38,
Mam też dobre zdanie o marmurach wietnamskich - Bartycka 0-501 222 189

1. Data: 2003-09-17 19:28:04

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...com> napisał w
wiadomości news:bk9jau$o48$1@news.onet.pl...

> Ja mam po prostu blaty kuchenne :-) Przycięte i pomalowane od spodu na

To ja mam odwrotnie - zamiast blatów mam parapety :-). Kupione u Chobota...
Róznica jest formalna: na parapety jest 7% VAT, a na blaty 22%. To jednak
ten sam artykuł.

Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-09-18 08:11:17

Od: "dj" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...com> napisał w
wiadomości news:bk9jau$o48$1@news.onet.pl...

Ja mam po prostu płytę stolarską (drewno klejone) zabejcowaną na opowiedni
kolor i polakierowaną. Na razie sprawdza się b. dobrze i wyglada ekstra.

DJ

1. Data: 2003-09-25 08:35:59

Od: "Halina" <h...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

izabela <
> [...]
> firanek i zasłon - i chce je miec dobre parapety. Napiszcie jakie macie
> z nimi doswiadczenia:confused: Moze macie równiez namiary na

myślę, że powinnaś dobrać parapety do rodzaju i koloru okien.
mam z konglomeratu, sprawują się dobrze.
h.

Puszki elektryczne- jak z nim jest?
Stół bilardowy
Najnowsze zdjęcie.
[spam] wodomierze i programatory cyfrowe w cenach producenta
Puszki elektryczne