parkiet pomocy

1. Data: 2003-03-19 14:45:52

Temat: parkiet pomocy
Od: "pietr" <t...@m...2a.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialbym sobie polozyc parkiet z drewna egzotycznego.
Czy ktos z szanownych grupowiczow ma jakies doswiadczenia
w tym zakresie i moglby mi polecic jakiegos wykonawce oraz
poradzic, gdzie najlepiej kupic material (jestem z Warszawy) ?

Z gory dzieki za wszelka pomoc,

Piotrek

1. Data: 2003-03-19 20:33:00

Temat: Re: parkiet pomocy
Od: "4ever" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pietr" <t...@m...2a.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> w tym zakresie i moglby mi polecic jakiegos wykonawce oraz
> poradzic, gdzie najlepiej kupic material (jestem z Warszawy) ?

Witam

Prosze o tel.za dwa trzy dni będę wiedział coś więcej 0504080320

Pozdrawiam
4ever

1. Data: 2003-03-19 21:59:55

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> poradzic, gdzie najlepiej kupic material (jestem z Warszawy) ?

Sprawdź www.dlh.pl oni importują tego rodzaju drewno do Polski
zaopatrując między innymi markety budowlane.

Oglądałem ich ofertę ale bardziej pod kątem tarcicy i fornirów ale wiem,
że oferują również parkiety i panele

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

"wysysacz" zapachoo ?
stół konserwacja
lodówka Indesit
pralka Candy...czy jest dobra?
Prosze o adresy internetowych sklepow agd