Re: parkowanie

From: Michal 'Orr' Daszkowski <m...@u...idn.org.pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: parkowanie
Date: Sat, 22 Feb 2003 19:32:40 +0000 (UTC)
Sender: midas@signoff

A więc stało się! ;-) Dnia 22 Feb 2003 15:24:58 +0100,
osoba podpisująca się: r...@p...onet.pl <r...@p...onet.pl>,
w artykule: <7...@n...onet.pl> napisała:

> ;-)))))))))) nie daj sie !!!!!!!!!!!!!
> napisz do lokalnej gazety
> to prawda niebieskacz uprawnia nas tylo do kopert ;-(((

I dlatego należy walczyć o to, żeby uprawniał do bezpłatnego
korzystania ze *wszystkich* miejsc parkingowych (np. w W-wie
ta karta jest podstawą do wyrobienia sobie identyfikatora 'N+',
który już umożliwia bezpłatne parkowanie wszędzie).

> ja osobiście parkuje tak że dla innych wygląda to tak że
> mówią idiota jakiś i ham ;-))))))))) a ja staje tak żeby wysiąść
> z auta i nie składać wózka na róchliewj ulicy :-))))

To normalne. Ja też tak robię, jak nie ma innego wyjścia i pewnie
większość zmotoryzowanych wózkowiczów ma takie doświadczenia.

> ale mandatu jeszcze puki co nie dostałem natomiast jestem po poru
> gorących dyskusjach z panami policjantami przy kopercie zajętej
> przez zdrowasa i oprycz moich nerwów i zdzierania gardła ( bo pod
> koniec rozmów nie wytrzymuje) nic sie nie dzieje kto wie może ma
> tak być ;-))))))))))))))) przynajmiej mogę sobie bezkarnie
> pokrzyczeć na policjanta na służbie :P

To nie krzycz, tylko spokojnie zapytaj czy odmawia interwencji. Już
samo takie sformułowanie powinno go ,,otrzeźwić''. Jak jednak nie
zareaguje, poproś o podanie/pokazanie numeru służbowego (tego
z ,,blachy'') a jeżeli nie ma, o okazanie legitymacji w sposób
umożliwiający spisanie tego numeru.

Ja osobiście nie testowałem ale ludzie, którzy zastosowali tę
metodę twierdzą, że ,,czyni cuda''. :)

Możesz złożyć na niego skargę i to może (nie musi oczywiście) być
dla niego nieprzyjemne, więc zazwyczaj będzie wolał coś zrobić,
niż się na to narazić.

Pozdrawiam
Orr