Re: parkowanie/Poznan

From: r...@p...onet.pl
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: parkowanie/Poznan
Date: 23 Feb 2003 10:52:20 +0100

> Frank, nie badz naiwny, Poznań nie jest dla ON. Pomysl ile osob na woaku
> widzisz w tym miescie na codzien? A dlaczego? Pomysl.
> Poznan nie jest miastem przyjaznym ON. Nawet w 2003 - Roku Osob
> Niepelnosprawnych.
>
> Czy to sie zmieni - wštpie lub nie za naszego zycia.
> Manius
to przykre ale masz racje
niema przystosowanych miast dla ON i nigdy ich nie będzie :D myśle że globalne
rozwiązanie problemu nie będzie polegać na przystosowaniu wszystkiego lecz na
zrobieniu dla nas jakiegoś wszędołaza ale to już wybiegam mocno w przyszłość
Tym czasem trzeba zagryżć zęby i żyć dalej
a parkować na parkingach płatnych za friko możemy i to gwarantuje nam konstytucja a
nie legitymacja
poniewaz została ograniczona nasza zdolność do samodzielnej komunikacji mamy prawo
dojechać pod samo wejście i nikt nie może nam załorzyć blokady oczywiście nie możemy
blokować ruchu i staqć sie dla nego problemem
oprucz tego karzdu urzędnik ma obowiązek zejść do nas jeśli my nie możemy dostać sie
do niego w sklepach chodż nie ma takiego obowiązku to też działa tylko trzeba
grzecznie poprosić ;-))))))))))))
a dyrektora filcharmoni prosze opisać w lokalnej gazecie :-)))))))) masz moje słowo
że zadziała i ruszy i to nie tylko jednym palcem ;-))
prasa lubi tematy o dyskryminacji a tak cie właśnie potraktowano :-)))))))))
walczmy moi mili z ludzką głupotą i zwykłym hamstwem następnym po nas będzie durzo
łatwiej
pozdrawiam wszystkich cieplutko ;-))))))))
RobertD
GG#5066111