pasta rybna?

1. Data: 2002-10-23 10:07:49

Temat: Re: pasta rybna? [OT]
Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy pstrag wedzony sie nada? bo we wszystkich przepisach makrela i
> makrela, i juz sama nie wiem, czy ten pstrag to sie w ogole da zjesc w
> takiej pascie....:(((
>
> pozdrawiam
> ewa

Makrela? Wlasnie mam w lodowce i nie wiem co z nia zrobic. Moglabym poprosic
o przepis na ta paste z makreli?

Pozdr.
--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-23 10:18:58

Od: "slonko" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje :)
Nareszcie pozbede sie tej makreli, szczegolnie ze termin do spozycia
niedlugo jej mija ;)

--
Magda - Slonko (Wroclaw)

1. Data: 2002-10-23 10:26:41

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> makrele trzeba miec wedzona.
> do, tego dodaje sie pokrojona drobno cebulke, majonez, jajko ugotowane
> pokrojone, doprawia sie wg. smaku, miesza, miesza i chyba juz:)

Można też dodać trochę tartego sera.

--
Gosia
wywal "brzydkie" mailto: zgosiula(at)poczta.onet.pl

1. Data: 2002-10-23 10:28:19

Od: "Marcin" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> Można też dodać trochę tartego sera.

albo najprosciej: makrela + twarog + troche cebuli

tez da rade..

Marcin.

1. Data: 2002-10-23 10:32:22

Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin wrote:

> albo najprosciej: makrela + twarog + troche cebuli
>
> tez da rade..

Na pewno.

Choć przyznaję, że najczęściej robię tylko z cebulką i z majonezem.
Będąc w ciąży wprost szalałam za taką makrelką ;-))).

1. Data: 2002-10-23 10:33:27

Temat: Re: pasta rybna?
Od: zGosiula <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ewa wrote:

> czy pstrag wedzony sie nada?

Myślę, że się nada. Byle ryba wędzona była (choć i z puszki może od bidy
być).

1. Data: 2002-10-23 10:37:26

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

==============
Ja robie inaczej.
Przepuszczam makrele i bialy ser przez maszynke.
Przyprawiam (sol, pieprz, cukier) i dodaje
przecier pomidorowy
lub sok z cytryny, mieszam i juz.

waldek
==============

1. Data: 2002-10-23 11:03:35

Od: "brimpke" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <p...@a...net> napisał w wiadomości

> albo najprosciej: makrela + twarog + troche cebuli

ja do tego dodaje jeszcze ogorka kiszonego lub konserwowego ( zalezy co mam
w domu), troszke oliwy i duzo pieprzu

Daga

1. Data: 2002-10-23 11:13:22

Temat: pasta rybna?
Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...

chcialam zrobic paste do kanapek (rypka, cebulka, majonez i inne
gadzety)..

[...]

*dziwnie dziwne - zdziwil sie baranek...*
@[] @[]
'' ``
@_
@[]_}
''``
mailto:p...@s...com.pl
http://www.indukti.art.pl
http://indukti.mp3.com.pl
GG:4474632

1. Data: 2002-10-23 11:21:14

Od: ewa <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

slonko wrote:

> [...]

pokrojone, doprawia sie wg. smaku, miesza, miesza i chyba juz:)

*dziwnie dziwne - zdziwil sie baranek...*

EUREKA by Tefal
Gruszki z bezą (P)
dzień dobry ...... mam nadzieję że będzie
Olej/ oliwa
Królik na biało (P)