pasta wybielajaca do zebow

1. Data: 2006-02-15 11:38:23

Temat: pasta wybielajaca do zebow
Od: "terrr" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Jaka Waszym zdaniem jest dobra/najlepsza pasta, która zauważalnie wybiela zęby? O
cenie nic nie pisze, bo może być dowolna (ale mieszcząca się jeszcze w granicach
rozsądku - nie >50zł :-)), najważniejszy jest dla mnie dobry uśmiech!:) Jakie Wy
stosujecie pasty?

ter

2. Data: 2006-02-15 11:57:26

Temat: Re: pasta wybielajaca do zebow
Od: "ania foxy" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "terrr" <> napisał w wiadomości
Jaka Waszym zdaniem jest dobra/najlepsza pasta, która zauważalnie wybiela
zęby?

super polish
Avf

3. Data: 2006-02-15 14:14:51

Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepszy efekt uzyskasz stosująć żel uwalniający tlen.. chyba Colgate- cena
ok. 60 zł - ponoc duzo taniej to lezy za granicami, dlatego albo kogos tam
poprosisz, albo zakupisz na allegro.. kolor plomb sie nie zmienia :]

4. Data: 2006-02-15 17:12:46

Od: "Radosław Rossa" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jeszcze w
> granicach rozsądku - nie >50zł :-)), najważniejszy jest dla mnie dobry

Nie ma past wybielających. Wszystkie napisy White i Whitening możesz włożyć
między bajki. To co odróżnia tzw. pasty wybielające to wyższy wspólczynnik
ścieralności (RDA). W pastach Sensitive wynosi nie więcej, niż 30-35, RDA
"zwykłych" past wynosi ca. 50, a wybielających przeciętnie powyżej 80.
Chcesz sobie zetrzeć szkliwo - Beverly Hills Formula (ca. 25-30 PLN),
Blend-a-med Baking soda, Cif, Ajax (najlepiej zmieszany z Domestosem).
Inna bajka, to pasty działające w oparciu o niedoskonałość naszego narządu
wzroku. Np. Email Diamant. Te z kolei podbarwiają bł. śluzową na wszelkimi
odcieniami czerwieni, przez co zęby, w wyniku zwiększonego kontrastu,
wyglądają na bielsze.
Chcesz wybielić zęby? Idź do stomatologa. Wyjdzie drożej, ale efekt bedzie
trwalszy (przeciętnie pół roku, nawet dłużej, ale zakładam, że nie stronisz
od kawy, czerwonego wina itp.). Metody są różne. Najtańsze jest wybielanie
zębów w domu (preparat wybielający aplikuje się do specjalnej nakładki,
którą nosi się podczas snu, przez ca. 2 tygodnie, unikając w tym czasie
spożywania przebarwiających zęby pokarmów - najlepszy efekt).
Pozdrawiam.
RR ;-)

5. Data: 2006-02-16 08:37:06

Od: "Kamilka" <k...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nakładki, którą nosi się podczas snu, przez ca. 2 tygodnie, unikając w tym
> czasie spożywania przebarwiających zęby pokarmów - najlepszy efekt).

A jezeli u mnie dentysci nie wybielaja zebow to mam kupic sobie biala
perle?? czy inne tego typu srodki?? :D

6. Data: 2006-02-16 10:06:32

Od: "Robert K" <ptf@[nospam]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

udaj sie do innego stomatologa.

7. Data: 2006-02-16 13:25:34

Od: "Piotr" <pjj1"usun_to"@polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

A ja wlasnie zakonczylem terapie paskami blend-a-med.
Wynik jest widoczny wyraznie.
Do tej pory stosowalem plyny wybielajace colgate, tez wybielaly ale ni etak
skutecznie.
cena zestawu to ok pln 70, terapia 7 dni rano i wieczorem.
PJJ

8. Data: 2006-02-18 17:57:31

Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 15 Feb 2006 18:12:46 +0100, Radosław Rossa wrote:
>Chcesz sobie zetrzeć szkliwo - Beverly Hills Formula (ca. 25-30 PLN),
>Blend-a-med Baking soda, Cif, Ajax (najlepiej zmieszany z Domestosem).

Sama "Baking soda" raczej nie ma wlasnosci scieralnych.

J.

papranie masła margarynami
wrzody zoladka
Problemy z widzeniem obuocz w soczewkach kontaktowych
USG w ciąży
Jak to rozumieć?...