RE: patelnia!

1. Data: 2000-02-03 08:31:46

Temat: Re: patelnia!
Od: "ostry" <o...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam bladego pojecia - moze musisz zmienic strone kodowa i jezyk na
srodkowo europejski Iso cos tam ?:)

--
-----IZBA PRZYJEC PSS-----
OS3 - 28752610
Anna Sekulska napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...

> [...]

Ostry,
dlaczego listy od Ciebie przychodza w postaci zalacznika? Zupelnie nie
mozna tego czytac....

Anka
--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/