patent na kreta

21. Data: 2005-07-21 23:56:34

Temat: Re: patent na kreta
Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
news:dboc68$sm6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> A Wasze lub sąsiadów koty lub psy tez nie pogardzą ???

pod nosem kreta, czyli w dziurce.
kot się nie zmieści, a pies tym bardziej.
niestety, kury sąsiada też nie wlezą do dziury:(

moon

22. Data: 2005-07-22 12:18:13

Od: "Art" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Zaszłyszany sposób od praktyka :

"Najskuteczniejszy jest hałas. Zakopać butelkę tak aby wystawała tylko
szyjka i wiatr gwiżdże ale ja zmodyfikowałem bo u mnie biega dużo dzieci
więc powbijałem pręty stalowe z puszkami po piwie. Generalnie się wyniosły,
tylko w jednym miejscu czasami któryś się zapędzi z sąsiedniej działki."

23. Data: 2005-07-22 19:42:56

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tarpan napisał:... Ja rozumiem, że
> kobiety zawsze miały tendencje do trucia bliskich

tylko caryce :-)
i " chłop żywemu nie przepuści "
Pozdrawiam, Barbara

24. Data: 2005-07-22 20:47:50

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Wiesz, mnie też jest nijako . Nijako mi jest nawet jak truję muchy. I
nijako
> kiedy myślę o tym, jak kret zjada Bogu ducha winną dżdżownicę.

Co do much to mnie zaskoczyłaś, bo je także tępię a mszyce też. Ale to
stawonogi bądź co bądź. A krecik to biski nam ssak, jednak...
Co do dżdżownic to mam tylko taką uwage, że kret się nimi żywi, bo tak
natura zarządziła, a Ty przecież nie zjadasz kretów... A trujesz go bo Ci
niszczy te cholerne maliny albo inną zieleninę, ale on przecież nie na
Ciebie poluje (bo nie jesteś dżdżownicą chyba :)
Pozdrowienia
Jan

25. Data: 2005-07-23 00:01:31

Od: "Moon" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Art" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]
> szyjka i wiatr gwiżdże ale ja zmodyfikowałem bo u mnie biega dużo dzieci
> więc powbijałem pręty stalowe z puszkami po piwie.

Musi być niezły hałas.
Dzieci, pręty, puszki...
Jak w tartaku:)
Dobrze, że nie mam sprytnych sąsiadów!

moon

26. Data: 2005-07-23 09:32:39

Temat: Re: patent na psy sąsiadów
Od: "Art" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

> Musi być niezły hałas.
> Dzieci, pręty, puszki...
> Jak w tartaku:)
> Dobrze, że nie mam sprytnych sąsiadów!

Ja mam hałas z powodów psów sąsiadów
znacie jakiś sposób aby te stworzenia przestały szczekać ?
Stosowanie materiałów wybuchowych jest niewątpliwie skuteczne
ale w dobie globalnego terroryzmu zle sie kojarzy, sa jakieś inne sposoby ?

Art

27. Data: 2005-07-23 12:05:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:dbt31g$hb7$1@news.onet.pl Art <x...@x...xx> napisał(a):

> [...]
> Stosowanie materiałów wybuchowych jest niewątpliwie skuteczne
> ale w dobie globalnego terroryzmu zle sie kojarzy, sa jakieś inne

Hejka. Ognie sztuczne, race...
Pozdrawiam fajerwerkowo Ja...cki

28. Data: 2005-07-23 14:51:46

Od: "Art" <x...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Ognie sztuczne, race...
> Pozdrawiam fajerwerkowo Ja...cki

Stosowałem małe hukowe drobiazgi dla dzieci, i jest to bardzo skuteczne !
Ale nie zawsze można to stosować, nie jestem w stanie stwierdzić
czy nie rzucam tego komuś pod nogi /posesja obsadzona dookoła iglakami/
Sprowadziłem z USA dość dobre urządzenie ale jego skuteczność jest
ograniczona
http://tinyurl.com/82n8j

Pozdro
Art

29. Data: 2005-07-23 15:54:03

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Art wrote:

> [...]
> czy nie rzucam tego komuś pod nogi /posesja obsadzona dookoła
> iglakami/ Sprowadziłem z USA dość dobre urządzenie ale jego

Lepiej złapać, usiąść na nim i zrobić sobie "Wakacje na krecie" :-D
--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

30. Data: 2005-07-24 07:44:42

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 23 Jul 2005 14:05:15 +0200, Dirko napisał(a):

> Hejka. Ognie sztuczne, race...
> Pozdrawiam fajerwerkowo Ja...cki

Bardzo okrutny sposób:(
Nie rozumiem jak mógł coś takiego napisać ktoś, kto sam ma psa.

Pozdrawiam
Marta

ogrodowo i śmiesznie
Gorzkie ogórki